• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jo79

Kikar in en snabbis innan det är dags för sängen! Ska sova på min nya goa dunkudde! *mys*

Har haft kalas här för en nätt skara på nio familjemedlemmar. Bättre än över 20 som det i brukar vara.... Systern min hade varit i en scrapaffär och handlat lite fina scrapgrejjer till mig, hon hade inte en susning om vad hon skulle köpa, men träffade rätt med det mesta! Kul!! Fick 1000:- i rena pengar oxå, nån som har en bra idé på vad jag spendera de på?

Nä, jag ska upp aptidigt imorgon, så det är dags att sova!

• Johanna 79

Oj vad mycket ni har skrivit idag! Jätte kul, men har lite ont om tid att läasa igenon allt. H
    ar bara skummat igenom och försökt att titta på dagens nya alster. Jätte fina alla!!

Själv sitter jag och försöker att scrappa ett bröllops "telegram"! Någon mer som gjort det??

• Sol30

Bark: Butiken du tipsade om som hade rea, det står att de ska vara med på nån mässa i sommar i Leksand! Nån aning om vad det är för nåt?

• FlowerGirl

jag gjorde ett kort för ett par dagar sen men jag var inte nöjd så jag gjorde om det, vad tycker ni?

4.JPG "before"

1111.JPG "after" 

• SandraK

Argh, min svarta penna la av! Hur dum kan man vara som bara har en bra svart penna? Nåja, min syster kommer upp i helgen, hon får ta med sin! Själv lär jag inte komma ut och handla, för jag är ensam med barnen och jag tar INTE med dem på stan om jag inte är tvungen...

• Scrapmom
    Cia o krabaten skrev 2007-04-12 22:13:13 följande:
    Sydskåning: Nu är jag tillbaka, får det inte att funka iaf!!!När jag högerklickar på bilden har jag inte kopiera utan bara kopiera bild mm...Hilfe!!!
    Sorry, jag var inte online! Vet inte vilken bild det är du vill ha, och varför det inte funkar. Skumt...
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket