• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • jenn79

ojoj tjejjer!! vad bra att ni lägger upp så underbert snygga LO´s så jag får lite nya idéer

har insett att jag är scrapskadad... Alla annonser jag ser blir omgjorda till Lo´s i mitt huvud

• Puman78

Gud vad jag längtar tills man kommer ïgång med sitt eget scrappande Glad

Någon som kan tipsa om någon bra sida man hittar fina, gärna lite ovanliga stjärnor?

Mamma till Nova 0701 och Lilleman 0010
  • lilla my2

Ang. tid för beställningar så verkar det som (b.la jag själv) många har haft trassel med driftstörningar för de som levererar internet, jag har spray men jag vet att även telia har haft problem!

• Sosofofie
    Marajjah skrev 2007-04-16 16:08:52 följande:
    Här kommer min senaste lo. Den deltar i SA:s tävling om att bli gäst-DT.Stora rosor till alla som lagt upp så fina layouter. INgen nämd, ingen glömd!
    Jättesnygg!!!
  • Jen 82

Bara rosor till alla de nya som lagts upp!

Jag scrappade 2 lo's igår, får se om jag orkar fota ikväll...

• Örnen76
    Marajjah skrev 2007-04-16 16:08:52 följande:
    Här kommer min senaste lo. Den deltar i SA:s tävling om att bli gäst-DT.Stora rosor till alla som lagt upp så fina layouter. INgen nämd, ingen glömd!
    Jättefin Vilken härlig bild!
    Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Sosofofie

Marajjah: Pappret du har använt som grund. Vart kan man köpa sånt??

• malin ulrika

6 nya i galleriet, 3 av dem i "scrap_montreal" foldern, måste rusa, VIncent kallar...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket