• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Örnen76

Vad kul med scrapevent!!!! Ska inte dit, men ska på scrapmara i GBG.

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • bitte71

Örnen76: jättemysiga filurkort du gjort - tyckte också bäst om det rosa

Eddiesmamma och Sosofofie: fina LO:s och kort!

HAr scrappat idag med, men den LO:n är gjord efter swescrapbloggens skiss den här veckan så jag visar den inte idag Sedan måste jag bli klar med utmaningsLO:n, för vi ska lämna in den här datorn på reparation (båda cd-brännarna är sönder). Visserligen har vi en dator till så jag kan surfa iaf, men det är den här datorn vi läser ur korten ur kameran på och har allt viktigt i

Vill också gå på event *surar*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 och Agnes 070227
  • Fnyz

mitt bidrag till scrappiz månadstävling ligger nu i mitt galleri under övrig scrapbooking, här är ett av korten på den:

• Cia o krabaten

Supermysig!

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • Tjej 83

jättefin ask.

frågar igen om nån annan vet. fick svar av bitte men hon visste inte till 100%

får man skicka in samma LO till flera tävlingar??

• Cia o krabaten

Får och får.
    Tror att det inte gillas.
    Men jag vet inte om det är "skrivet" ngnstans.

• Tjej 83

nä ok men då får mande men hur skade veta om man skickar till fler då?

• Cia o krabaten

En del kan ju ha koll på alla olika ställen
    Men inte om det är en sluten tävling såklart.
    Men tänk om du vinner på båda!?

• Jo79

Ofta står det väl att det ska vara en nygjord Lo, eller efter en speciell skiss. Tror inte att det är helt OK att skicka in samma till flera tävlingar, men om det uttryckligen står utskrivet är väl tveksamt. Jag hade personligen tyckt att det skulle kännas fel för mig att skicka samma till flera tävlingar. Men man kan ju alltid maila och fråga de som håller i tävlingen.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket