lillabusmamman skrev 2007-04-15 21:02:21 följande:
Vilken fin låda Fnyz Gjorde inte.. nån, var det Mammsy eller Mizty nästan en lika dan för ett tag sen sedan...Måste kika in här å fråga,
ni som e Dt får ni betalt för det ni gör eller hur funkar det... Å hur blev ni DT där ni e DT medlemar, varför tycker ni att det är bra/roligt/kul att vara DT..Många frågor, men en kompis syster har en scrapbutik å hon har frågar om jag vill vara Dt där, men jag vill ju helst vara lite anonym med mina grejer, fast man kan ju scrappa andras kort än på mina egna barn förståss.. Blir det inte en väldig prestaionsångest å så också.. Hoppas nån orkar svara på mina frågor/Busmamman
Får vi betalt?
Inte i pengar, men vi får material att skapa av och det kostar ju som bekant en del...som motprestation förväntar ägaren sig ett visst antal layouter.
Hur blev jag DT-medlem?
Blev tillfrågad på båda ställen...
Varför bra/roligt att vara DT-medlem?
För mig är det både utmaning och utvecklande; materialet man får kanske inte alls passar, fast nu har jag tur att mitt ena uppdrag, som designer hos
www.scrapit.se har en ägare som vet vad jag gillar och gör...
www.swescrapblogg.se är en stor ära att tillhöra och det är därför jag är sååå smickrad över det uppdraget. Där scrappar jag ofta efter skiss och det har jag aldrig gjort tidigare, så det var en ny erfarenhet!