Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

jenn79 skrev 2007-02-02 23:50:01 följande:
    BG serierna är jag kär i ...  Vill ha ALLA!!!!!claudia: När jag har bestält så har jag shoppat för ca 1000 sv kr Och sen tillkommer frakt. Jag har resonerat så här: Bättre en mega beställning sällan därifrån och komplement shoppa från svenska butiker Vågar man beställa så får man ganska mycket mer... Diana J: farlig länk du tipsade om Nu är det ju ÄNNU mer jag hmm, behöver ha Har hunnit göra 1 st dubbel och enkel LO idag Har kört fast lite så jag skitter och gör alla skisser från Scrapbooking mm, riktigt kul att göra lite nytt
    okej jag är en fegis Men nån ggn ska jag våga... får vi se LO:sarna då??Räcka ut tungan
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-02 23:52:45 följande:
    C. Va trooooruu?? Däremot har jag, snipp, snipp, klipp, klipp, förvandlats till en grå tant och inte den fräsiga brud jag trodde jag var hos frissan idag!!
    Ånej var det fel på frisören eller??
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-03 00:00:48 följande:
    Claudia: Ska du vara med och tävla??
    Vadå om?....vem som får betala mest i tullen eller?*fniss*

Scrappefeber tipsade jag om, det var en hel del finfina LO:s me i omgången..Jag tänkte ställa upp i Papirglider.no:s vårutmaning. Jag gillar att ha en återkommande utmaning som det är upplagt. Papprika hade ju det, men efter tre veckor kraschade hela forumet och allt  - och det har inte hämtat sig änLedsen
  • claudia79

Nä nu är det natti från mitt håll...Ska gå och tvätta av mig concealern....*ska bara släcka lampan först, så jag inte skrämmer slag på gubben, BVFlört *

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-03 00:17:39 följande:
    Rynktävlingen så klart!! Nä, vårutmaningen var det ju jag menade
    haha nä rynktävling....där har jag inte en chans att vinna*ASG*FlörtFlört

Ja om du menar på P.no så stämmer det...Ska du haka på?
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-02-03 00:19:30 följande:
    NÄ dra mig baklänges!!!Har du gjort dem?!? *grymt impad isf!!*
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-02-03 00:21:37 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-03 00:20:35 följande: Cheri skrev 2007-02-03 00:19:30 följande: NÄ dra mig baklänges!!!Har du gjort dem?!? *grymt impad isf!!* Mmmm.. men jag måste nog träna lite till
    Va duktig du är  Jag gillade säsrksilt mycket de där ruffade kanterna...en detalj som piggar upp va ska kollektionen heta?Flört
  • claudia79

Asrta1: Den var supernajs!! Gillade både rubriken och fotokollaget väldigt mycket!

Bläää, varför ska man vara så trött för?! Då går det supersegt att scrappa juSkrikandes

• claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-02-04 21:12:13 följande:
    Loppan79 - haha, vad pratar du om, det tog mig tre DAGAR att välja papper till denna! Men usch ja, det är hemskt då det bara gnisslar.... Jag tror att en lösning till snabbscrapping är LIFT Synd kanske att jag har lite svårt för det..... ... för mig känns det liksom inte riktigt lika BRA som då man hittar på allt själv Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Jag gillar inte heller att lifta..Har svårt att få en känsla,för LO:n, om jag liftar nån annan för mycket, och då blir jag inte nöjd me LO:n om jag inte får känsla för den...Men däremot att använda skiss (egen eller nån annans) gör jag nästan alltid! Men det blir ju sällan så lite på LO:n som på skissen...Men jag tycker inte att man behöver nämna att man går efter skiss, om det inte är efter nån specifik skissare som gjort den..typ Moma kanske
  • claudia79

Venezuela, Meli, MamaKajsa& Camasunary: WOW!! Vilka LO:s! Ni är så duktiga

Jag har en rykande färsk LO
    liftat Vibeke Spigseth:)

lite väl sockersöt, men det passar väl till en sockersöt flicka? *fniss*

Camasunary skrev 2007-02-04 22:53:40 följande:
    Gör/skickar ni Alla  dag kort??
    Ja jag ska precis till att slakta ett nattlinne (vill åt spetsen* *) så jag kan göra ett...men den som ska få det finns här i träsket.......BVFlört Men annars gör jag inte det..Du då?
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket