Förr oss som är fast i Scrapträsket

Mammsy: Har du blitt hemmafru igen??
Uppe sent igår och skriver nu på dagen...Trevligt, men annars brukar du ju jobba
?
Marajjah: Den var jättefin! Och det fanns en hel del nya, fina som jag inte sett tidigare heller!
Minimalla: Kanonfin LO!Så mysiga färger..
Sol30: Den var söt LO!!
Pylle: Jag såg dina nya igår, men hann inte kommentera..Vad fin din tolkning av Fnyz skiss blev! Båda var jättesöta!
När det gäller distresser, så är jag sugen på att köpa ett gäng...Men på Kickispyssel har hon "provapå"-kit (6*3 ml) för 99:-...Tror ni man ångrar sig om man inte köper sex vanliga flaskor på en gång??
Bark, Emmixen: Jättefina LO:s
Jo79: Jättegulligt kort!
Min sån Moppe-byrå (är det va?) har jag gjort decoupage me MariMekko-servetter...ska se om jag har nån bild sen...Men visst är det skönt me egen hörna??Min man är på mig hela tiden om att jag måste köpa lite bättre system och hyllor till min scraphörna*fniss* Jag ska ta tag i det nån gång...

Frågor från Cheri:
1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
Hmm svårt...skulle nog säga skitigt rockigt och lantligt romantiskt
2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
Basics senaste kollektioner+ Fancy Pants senaste kollektion
3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
Svart
4. Prickigt eller schackrutigt?
Prickigt
5. Randigt eller rutigt?
Helst inget av dem!! Men om jag måste så rutigt

så förminskar du den till 500*500 och mailar till mig frinil@Spray.se senast den 11/2 kl 1800 
Jag kan knappt bärga mig tills jag kan trycka på nån beställningsknapp!! Men jag tycker de senaste serierna har varit de bästa, när jag började scrappa var det mer tråkiga (typ skate shoppe eller vad de nu hette)Camaaaa: Jag tänkte just på dig & undrade om du gått på min lögn om femtonåringen
Ni som beställt från "over there"....Hur mycket tycker ni är lägsta summan man ska beställa för, för att det ska löna sig?? Tänkte om man är lite feg och vill börja mjukt