• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa

Vilket stavfel gör dig mest irriterad?
    Igentligen
    Canser
    Depprition

• Lady1nblack

eisa:
    jag äter inte kex, för de smular, och så blir man tjock av dom!
    är det nån mer som upplever samma sak??

• Bekali

sen får vi inte glömma alla dessa som känner foster rörelser i v 12... eeehhh... *säkert troligt*

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 14:45:02 följande:
    jag brukar ha lite sexfantasier när jag har sex med min partner... jag brukar fantisera om att ha sex med en annan kvinna o så då... är jag bisexuell då?har aldrig vågat berätta detta för min man, vad ska jag göra
    Klart du är Bi, annars hade du väl inte drömt så
    Screw you guys, I'm going home
  • Bekali

fyyy för särskrivningar vaddå foster rörelse istället för fosterrörelse *asg*

• Bekali

fyyy för särskrivningar vaddå foster rörelse istället för fosterrörelse *asg*

• Beckah82
    eisa skrev 2007-02-01 14:45:46 följande:
    Vilket stavfel gör dig mest irriterad?IgentligenCanserDepprition
    Alla!

Men just nu har jag stört mig lite på "TV-Lisens" gah!
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Lady1nblack

Bekali
    men jag kände fostret redan i v10, för jag låg och kände efter, kom inte o säg vad jag känner eller inte!! det är min mage!! barnet är väl tidigt utvecklat eller nåt då!

• eisa
    Beckah82 skrev 2007-02-01 14:47:55 följande:
    eisa skrev 2007-02-01 14:45:46 följande: Vilket stavfel gör dig mest irriterad?IgentligenCanserDepprition Alla!Men just nu har jag stört mig lite på "TV-Lisens" gah! ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
    hahahahhahhaahah
  • Tjollabolla

""Jag mår illa - är jag med barn??" Bara hallååååå?! Köp ett test för 17! Hur ska vi kunna veta det genom datan?? " Det bästa är om man skriver, köp ett test, så svarar över hälften: Nej, jag har inte råd med det! Bra, men en unge har du råd med!

.?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!