• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Jennie med ie skrev 2007-02-01 14:59:06 följande:
    "ta inte åt dig, jag syftade inte på dig"! FAST man både blivit citerad och benämnd med namn. ~ jenniesblogg.bloggspace.se ~
    hehe ja det verkar hända ofta i vissa trådar, om abort speciellt
    Screw you guys, I'm going home
  • harryboy

"Jag hade jättemycket ågren i början av min graviditet, men när jag va hos BM sist så sa hon att jag absolut inte ska sluta röka nu.
    bebisen är ju redan rökare, o abstinensen av att jag slutar nu kan skada mer än vad själv rökningen gör."

* 2006-09-18*
  • Zaria

"Vadå, det är väl klart att adoption skall ses som en god gärning"

*SUCK* säger jag bara

• Jennie med ie
    Princess85 skrev 2007-02-01 15:00:00 följande:
    Jennie med ie skrev 2007-02-01 14:59:06 följande: "ta inte åt dig, jag syftade inte på dig"! FAST man både blivit citerad och benämnd med namn. ~ jenniesblogg.bloggspace.se ~hehe ja det verkar hända ofta i vissa trådar, om abort speciellt Screw you guys, I'm going home
    Yepp, hände nyss  t ex ;)
  • Erasmus

- Är du nöjd med din vikt?

- Näe, den är åt helvete!

- För oss som bor i samma stad - ska vi starta en gå-ner-i-vikt-grupp där vi träffas och stöttar varandra?

- Bra idé!!

- Vi träffas på Flottpizzerian imorron kl 12.

- Jag vill ha en supercalzone med extraextra ost!

• Göteborgsbruden
    harryboy skrev 2007-02-01 15:00:42 följande:
    "Jag hade jättemycket ågren i början av min graviditet, men när jag va hos BM sist så sa hon att jag absolut inte ska sluta röka nu.bebisen är ju redan rökare, o abstinensen av att jag slutar nu kan skada mer än vad själv rökningen gör." * 2006-09-18*
    Fortsätt röka du, stackars barnet i magen behöver ju nikotin
  • Fidelis ad urnam

Nu lämnar jag FL!
    Ni bara ignorerar och hatar mig!!!!
    ADJÖ!!!

Månaderna går men min hemsida försvinner inte och jag är lika aktiv i olika trådar som vanligt.

• Zaria

"Klart man ska vara rädd för muslimer, har ni inte läst "Inte utan min dotter"

• Göteborgsbruden
    Erasmus skrev 2007-02-01 15:01:59 följande:
    - Är du nöjd med din vikt?- Näe, den är åt helvete! - För oss som bor i samma stad - ska vi starta en gå-ner-i-vikt-grupp där vi träffas och stöttar varandra?- Bra idé!! - Vi träffas på Flottpizzerian imorron kl 12. - Jag vill ha en supercalzone med extraextra ost!
    hehehehe precis
  • Göteborgsbruden
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 15:02:14 följande:
    Nu lämnar jag FL! Ni bara ignorerar och hatar mig!!!!ADJÖ!!!Månaderna går men min hemsida försvinner inte och jag är lika aktiv i olika trådar som vanligt.
    Det brukar väl vara så, dramaquenns typ
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!