• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Zaria skrev 2007-02-01 15:02:22 följande:
    "Klart man ska vara rädd för muslimer, har ni inte läst "Inte utan min dotter"
    alla muslimer är ju självmordsbombare!
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden

Tjena lr! Såg precis en tråd om en som inte vill ha en rödhårig son  nu. Hmmm ännu en som inte vill ha en rödhårig liten bebe?!

• starlet

Har inte läst hela tråden men en grej jag irriterar mig sjukt mkt på är:

TS frågar: Fler som gått upp mer än 30 kilo? Jag är i vecka 30 och känner mig så hemsk och ful, är jag helst ensam om detta?

Fyra svar ner i tråden: "Jag vet inte, jag har bara gått upp 2 gram och känner mig jättefet. Stackars dig"

TS frågar: Min ettåring har aldrig sovit en hel natt, jag är så trött. Finns det flera trötta föräldrar? Har ni nåt råd?

Några svar längre ner: Låter jobbigt min unge har sovit hela nätter sen han var en dag. Jag måste gå upp vid halv nio varje dag och är trött.

Varför svarar dessa personen i sånna trådar? Är det bara jag som ser detta?

• Tjollabolla
    Jennie med ie skrev 2007-02-01 15:05:04 följande:
    Zaria skrev 2007-02-01 15:02:22 följande: "Klart man ska vara rädd för muslimer, har ni inte läst "Inte utan min dotter" Klart man ska vara rädd för att bada, ni har väl sett Hajen? ~ jenniesblogg.bloggspace.se ~
    Ja, bada ska man akta sig för! Dessutom kan man får missfall av att bada i varmt vatten!
    .?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • CowboyGirl

Ååh, vilken töntig tråd!! Att ni bara orkar!!

(Trots att jag själv är för fiiin för denna tråd har jag tid och lust att både läsa den och sen kommentera den...)

• Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-01 15:04:30 följande:
    alla katolska präster är pedofiler därför är det en farlig religon.
    Har du inte sett southpark lr, allt där i är fakta
  • Bekali

hahah....då får dem väl raka av håret då hoppas de aldrig mer växer ut *asg*

• Bekali

är det okej att begrava sina aborterade foster....

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!