• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • starlet

"tråden för oss som har grönt snor ibland"

"Vi som hade analsex 1997"

Finns fan trådar för allt härSkrattande Både kul och lite störandeFlört

• Erasmus

- Mitt barn heter Cevin.

- Jaha..och det uttalas "Sevin" alltså?

- Nä..vaddå?!! Inte uttalas Carl "Sarl" eller!!

• Jossebell

he he, när folk vill ha ovanliga namn brukar jag skriva sådana som fanns i kalendern före 1901 en favorit att föreslå är Polykarpus för pojkar... Ska det vara ovanligt så ska det

• Matheus mamma

Zaria; Hahahaha! Precis så sa min släkt. Eller den här; Jamen barnen måste ju prata svenska. De är ju svenskar! Hoahahaha. (De är halvsvenskar som har hemspråksundervisning i skolan). Lite OT men ändå kul!

• Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-01 15:14:36 följande:
    he he, när folk vill ha ovanliga namn brukar jag skriva sådana som fanns i kalendern före 1901 en favorit att föreslå är Polykarpus för pojkar... Ska det vara ovanligt så ska det
    Vilken bra ide
    starlet skrev 2007-02-01 15:14:26 följande:
    "tråden för oss som har grönt snor ibland""Vi som hade analsex 1997"Finns fan trådar för allt här Både kul och lite störande
    För oss som hade sex första gången 1998-02-08 kl 12.34.21
    Screw you guys, I'm going home
  • Zaria

"Hur tillverkar man en flicka?, jag kommer att känna mig evigt halv om jag inte får en flicka att ha den där speciella mor och dotter realtionen med, och köpa rosa princessklänningar till Ps:Jag har redan 10 pojkar) "

• Jossebell

"i denna tråd vill jag bara att unga mammor som inte fyllt 16 som har rött hår och en kille som är 2 år äldre än er + att ni ska ha ett högavlönat jobb ska samlas och prata" "hallå varför vill ingen prata med mig?"

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!