• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Solglimtar

"min man kan inte matcha sonens kläder! Idag när jag hämtade på dagis hade han grön tröja och blå byxor..."

• Göteborgsbruden
    Kaordisk Mamma skrev 2007-02-01 16:04:04 följande:
    T.S: "Kan jag lämna min son på 6 månader till barnvakt i 2 dagar när jag åker bort?"Svar: NEJ! Så små barn BEHÖVER sin mamma. Du ger honom men för liiivet!
    TS: Men pappan kan kanske ta hand om bebben?
    Tanten från aftobladets artikel: Är du galen, han borde inte få röra barnet förens det är 5 år, han kan ju skada det!!!
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    Kaordisk Mamma skrev 2007-02-01 16:06:22 följande:
    "min man kan inte matcha sonens kläder! Idag när jag hämtade på dagis hade han grön tröja och blå byxor..."
    Nej fy fan vilket svin, LÄMNA HONOM!!
  • lurksmulan
    Kaordisk Mamma skrev 2007-02-01 16:06:22 följande:

Och sen kommer följdtråden "LÅTER du din man klä era barn?"

"Näe för han kan inte matcha kläderna alls och jag vill inte att folk ska tro att vi är familjen Taikon"

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Göteborgsbruden
    lurksmulan skrev 2007-02-01 16:07:21 följande:
    Kaordisk Mamma skrev 2007-02-01 16:06:22 följande: "min man kan inte matcha sonens kläder! Idag när jag hämtade på dagis hade han grön tröja och blå byxor..." Och sen kommer följdtråden "LÅTER du din man klä era barn?" "Näe för han kan inte matcha kläderna alls och jag vill inte att folk ska tro att vi är familjen Taikon" Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
    hehehe
  • eisa

man har tydligen inte ens rätt till en åsikt här

• Göteborgsbruden
    Kaordisk Mamma skrev 2007-02-01 16:09:15 följande:
    "jag hatar min svärmor!!!"
    Bäst du dödar henne!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!