• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fidelis ad urnam

Jag ligger men min make som har legat med min pappa som ligger med min mamma som har sex med lillbrorsan som kn*llar hunden.
    Gör jag mig skyllig till djursex nu?
    *orolig*

• Göteborgsbruden
    little moon skrev 2007-02-01 16:36:15 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-01 16:34:25 följande: little moon skrev 2007-02-01 16:31:30 följande: Eller denna då.. Vi tjänar 50 000 kr per månadVi får ju bara 2000 över per person till nöjen.. Alltså vi har så lite pengar varje månad.. Men vi då, är det ännu mer synd om..Vi tjänar bara 51 000 per månad.. Ja såna trådar förundras jag över, herregud vad mycket pengar alltså, rena lyxen! Screw you guys, I'm going homeHar 7000 kr kvar denna månad att köpa mat för.. Vad ska vi äta? vi är två pers kan jag tillägga?Kan också tillägga att jag inte tycker om röda grönsaker, inte bruna heller för den delen..
    Ja du kan leva på chateu briang, billigt o bra(nån lyxig maträtt lr vad det är?)
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 16:36:15 följande:
    Princess85; hur gick det med gurkan o moroten?? Har du fått ut dom än? Cancer?Mohahaha....Kunde hålla mig borta i några timmar iaf
    Jo du den sitter kvar o jag har en hejdundrande cacer ska du veta, o så är det svårare att ha sex nu när man har en gurka o morot i  f*ttan
  • little moon
    Princess85 skrev 2007-02-01 16:38:47 följande:
    little moon skrev 2007-02-01 16:36:15 följande: Princess85 skrev 2007-02-01 16:34:25 följande: little moon skrev 2007-02-01 16:31:30 följande: Eller denna då.. Vi tjänar 50 000 kr per månadVi får ju bara 2000 över per person till nöjen.. Alltså vi har så lite pengar varje månad.. Men vi då, är det ännu mer synd om..Vi tjänar bara 51 000 per månad.. Ja såna trådar förundras jag över, herregud vad mycket pengar alltså, rena lyxen! Screw you guys, I'm going homeHar 7000 kr kvar denna månad att köpa mat för.. Vad ska vi äta? vi är två pers kan jag tillägga?Kan också tillägga att jag inte tycker om röda grönsaker, inte bruna heller för den delen.. Ja du kan leva på chateu briang, billigt o bra(nån lyxig maträtt lr vad det är?) Screw you guys, I'm going home
    Åh tack för svaret! Älskar er på FL som har så bra tips!
  • sweedy
    Vad är bim?

Lycka till nästa gång.

Jag vill vara anonym för att...

Eller de som skriver att detta hände mig alt. min väninna och berättar en gammal vandringssägen som i princip alla har hör tidigare.

Under svårt att få barn/äntligen gravid   ...Jag har testat plus, vi har försökt i tre månader och nu har jag äntligen blivit gravid, trodde jag var steril.

Jag tror jag hade äl i går och vi hade sex, men jag testade negativt idag. Tror ni jag testat för tidigt?

Jag och min kille har försökt i två månader och jag har inte blivit gravid. Vi har gjort ALLT för att bli gravida, tror ni han är steril?

Hur ofta ska man ha sex för att bli gravid?
    Längtar och väntar...
  • Göteborgsbruden
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 16:37:16 följande:
    Jag ligger men min make som har legat med min pappa som ligger med min mamma som har sex med lillbrorsan som kn*llar hunden.Gör jag mig skyllig till djursex nu?*orolig*
    Jupp det är du, såna som du borde hängas!!
  • Bekali

hur får man bukt med 6-livet då man är singel?! *orolig*

• Göteborgsbruden
    sweedy skrev 2007-02-01 16:40:33 följande:
    Vad är bim?Lycka till nästa gång.Jag vill vara anonym för att...Eller de som skriver att detta hände mig alt. min väninna och berättar en gammal vandringssägen som i princip alla har hör tidigare.Under svårt att få barn/äntligen gravid   ...Jag har testat plus, vi har försökt i tre månader och nu har jag äntligen blivit gravid, trodde jag var steril.Jag tror jag hade äl i går och vi hade sex, men jag testade negativt idag. Tror ni jag testat för tidigt?Jag och min kille har försökt i två månader och jag har inte blivit gravid. Vi har gjort ALLT för att bli gravida, tror ni han är steril?Hur ofta ska man ha sex för att bli gravid? Längtar och väntar...
    Ja det är ett jävla tjöt om man är steril lr så, kom tbx om du inte blivit gravid om 2 år liksom!
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 16:42:52 följande:
    hur får man bukt med 6-livet då man är singel?! *orolig*
    Du kan göra som jag o stoppa upp en gurka men akta så den inte fastnar, för då får du cancer, precis som jag fick
  • mamma till 2

"Jo du den sitter kvar o jag har en hejdundrande cacer ska du veta, o så är det svårare att ha sex nu när man har en gurka o morot i f*ttan"

Ja men du det är ju bara bra, för tänk vad trång din kille måste tycka att du är nu

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!