• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Elis är min kärlek skrev 2007-02-01 16:14:07 följande:
    "Idag plussade jag", "smakisar", "mellis".. Så himla töntigt och jag nästan skäms när jag läser.. vadå mellis liksom??!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hehehe
    Screw you guys, I'm going home
  • Grisling

Man ska alltid hålla käften om man inte har barn. För då vet man ju inget om exempelvis stjärnbilderna eller hur man kokar kaffe.

*kniper igen*

• Jossebell

nyligen har det varit vad jag misstänker ett troll på känsliga rummet med korta inlägg av typen

"gillar du analsex"

"kör ni 69 or"

åsså vidare. Inga frågor direkt utan bara en uppmaning till folk att delge sig och jisses vad många som anser sig ha ett behov att skriva av sina sängkammarhemligheter.

Jag ser bara framför mig att någon kille sedan sitter på sin kammare och har en skön stund till alla dessa berättelser. Okej jag kanske inte ska missunna honom det men det gör jag... BESUDLA INTE MITT FL!

• Göteborgsbruden
    Grisling skrev 2007-02-01 16:15:29 följande:
    Man ska alltid hålla käften om man inte har barn. För då vet man ju inget om exempelvis stjärnbilderna eller hur man kokar kaffe.*kniper igen*
    Verkar så!
    Screw you guys, I'm going home
  • Bekali

nu har jag gjort lite nytta...

hjälp jag har inget liv... nu sitter jag här igen *asg*

• Jossebell

jag gör nytta hela tiden. Låter mitt sjuka barn se svampbob utan att byta kanal he he he

• Bekali

de anv topsen givetvis

vägra rädda grannen, jag vill ju egentligen inte ha några grannar =)

• Jossebell

Åsså en känslig en:

Änglasyskon, änglabarn hit o dit..

Tänker inte tassa djupare in i dessa men de är klassiker av det känsliga slaget iaf.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!