• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Beckah82
    CowboyGirl skrev 2007-02-01 15:34:17 följande:
    Min kille gick till affären för 30 minuter sen, han är inte tillbaka än. Är han otrogen???/Mvh orolig!!!!
    Nej, han r inte otrogen han har flyttat ifrån dig och kommer aldrig tillbaka.
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Göteborgsbruden
    Min kille gick till affären för 30 minuter sen, han är inte tillbaka än. Är han otrogen???/Mvh orolig!!!!
    Antagligen är han otrogen o har flyttat in hos sin nya tjej o lämnat dej med sina skulder på 20 000 000 kr!!!
    Screw you guys, I'm going home
  • Erasmus

Vad tycker Ni om den nya alliansregeringen?

- Den är skit!!

- Inte då! Den är jättebra!!

- Fy faen för Fredrik och hans gäng!!

- Fredrik är tusen gånger bättre än Göran!!

- Det är inte sant!!

- Det är det visst!!

osvosv..i oändlighet.

• CowboyGirl

Nej, han r inte otrogen han har flyttat ifrån dig och kommer aldrig tillbaka.

----------------------------------------
    NEEEJ, buhää!!! Gud vilken tur att ni FL-systrar finns här för mig i min svåra stund. Han är ändå en skitstövel!! jag kan få bättre! Eller hur...?!

• Jossebell

jodå ditt liv kommer att bli mycket bättre. Min kristallkula här hemma säger att du kommer att möta en lång mörk man i din trappuppgång senast i morrn. Åhh sorry missade att det bara var lampan som gått hos er...

• Göteborgsbruden
    CowboyGirl skrev 2007-02-01 15:37:39 följande:
    CowboyGirl skrev 2007-02-01 15:34:17 följande: Min kille gick till affären för 30 minuter sen, han är inte tillbaka än. Är han otrogen???/Mvh orolig!!!! Nej, han r inte otrogen han har flyttat ifrån dig och kommer aldrig tillbaka.----------------------------------------NEEEJ, buhää!!! Gud vilken tur att ni FL-systrar finns här för mig i min svåra stund. Han är ändå en skitstövel!! jag kan få bättre! Eller hur...?!
    Själklart kan du få bättre, det bästa vore ju om du blev lesbisk, för tjejer är aldrig otrogna o jävliga!
  • Fidelis ad urnam

min diskmaskin gick sönder igår.
    fan vad jag hatar aliansen!!!!

• Göteborgsbruden

Nån som kan se om jag är gravid i sin kaffesump kanske, har inte haft min mens på  9 månader men har inte vågat testa

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!