• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Jossebell

"hur mycket alkohol kan jag dricka innan det är skadligt?"

"jag åt liiiite brieost men det gör väll inget?"

"min mamma rökte under hela graviditeterna och det är inga fel på mig och mina syskon"

"jag väger 120 kg och läkaren säger att jag måste gå ner i vikt för att bli gravid men jag känner de som är större som blivit gravid"

• ElleEsse

"Kom ihåg att du är den bästa mamman för ditt barn, KRAM!"

Katt åt bil, blev jaguar
  • Göteborgsbruden
    Erasmus skrev 2007-02-01 15:47:08 följande:
    Jag röker och dricker vin fast jag är gravid. Måste jag sluta?
    nej så länge du bara dricker o röker i måttlig mängd så är det ok
    Screw you guys, I'm going home
  • trasslig

hur fan kan man göra abort??? vi har ju fan försökt nu i en halv månad och det är DISRESPECTFUL mot oss som försöker!! ge oss ungarna iställe

• Göteborgsbruden
    trasslig skrev 2007-02-01 15:49:38 följande:
    hur fan kan man göra abort??? vi har ju fan försökt nu i en halv månad och det är DISRESPECTFUL mot oss som försöker!! ge oss ungarna iställe
    Give me give me!
  • Jossebell

jag fick ett ma i v 8 för 4 månader sedan och nu är min bästa kompis så känslokall att hon berättat att hon och hennes kille blivit gravid. Förstår de inte att vi sörjer och att det är egoistiskt av henne att bli gravid nu.

Jag har alltid drömt om att få en son som ska heta Carl men nu har min kompis kusin döpt sitt barn till det fast det var "vårt namn"

• lurksmulan

Vi kommer hamna i fl-helvetet för den här tråden, det förstår ni va?!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Göteborgsbruden
    lurksmulan skrev 2007-02-01 15:52:51 följande:
    Vi kommer hamna i fl-helvetet för den här tråden, det förstår ni va?! Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
    Ahhaa sägs vara varmt där o jag fryser
  • Blondie 80

En annan klassiker är:

-"Jag är svullen så jag ser gravid ut, har metallsmak i munnen och är jättetrött hela tiden. ÄL var igår. Vad tror ni?"

-"Det verkar lite tidigt att ha gravsymptom"

-"Jag brukar ha tidiga symptom"

• Jossebell

jepp det gör vi och dessutom så kanske man av rent misstag skriver något lika galet i en vanlig tråd efter att bombat här..

Vi skulle kanske valt känsliga rummet

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!