• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • malachis mamma

Den här är nästan bäst!!!!

"STOP och belägg. JAAAAAAAG ANSER att abort är mord. JAG vad förstår du inte med det?"

• Göteborgsbruden
    malachis mamma skrev 2007-02-01 15:44:21 följande:
    Den här är nästan bäst!!!! "STOP och belägg. JAAAAAAAG ANSER att abort är mord. JAG vad förstår du inte med det?"
    hehehe klassiker!
    Screw you guys, I'm going home
  • Blondie 80

- "Jag testade just negativt, nu ger jag upp."

-"Hur länge har ni försökt?"

-"Det här var första månaden"

-"Tycker du inte att det är lite respektlöst att skriva så när det finns andra i tråden som försökt i flera år"

-" Vaddå? Min längtan är väl inte mindre är deras"

• Jennie med ie
    malachis mamma skrev 2007-02-01 15:44:21 följande:
    Den här är nästan bäst!!!! "STOP och belägg. JAAAAAAAG ANSER att abort är mord. JAG vad förstår du inte med det?"
    Vi rör oss i delvis samma trådar Ja, det är en klassiker.

Själv anser jag att jorden är platt!
  • Fidelis ad urnam

Inatt födde jag barn!
    För nio månader sedan frågade jag er om ni trodde jag var gravid och ni sa att ni inte trodde det!!
    FÖRKLARA UNGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Jennie med ie
    Maria och pojken skrev 2007-02-01 15:45:33 följande:
    - "Jag testade just negativt, nu ger jag upp."-"Hur länge har ni försökt?"-"Det här var första månaden"-"Tycker du inte att det är lite respektlöst att skriva så när det finns andra i tråden som försökt i flera år"-" Vaddå? Min längtan är väl inte mindre är deras"
    Dessutom kan det t o m skrivas i forumet _Svårt att få barn_.
  • Erasmus

Jag röker och dricker vin fast jag är gravid. Måste jag sluta?

• WhiskeyRiver

TS: "Jag har struntat i att betala hyran i 4 månader och istället festat upp pengarna. Nu har jag inga pengar ens till mat och blöjor och soc vägrar hjälpa mig. Vad skall jag göra? Inga påhopp."

Svar 1: "Öh, får man fråga vad du tänkte på när du festade upp alla pengarna utan att betala räkningarna? Kanske dags att börja ta ansvar och sätta dina barn främst?"

Svar 2: "Fyyyy vilket PÅHOPP på TS! Kommer att anmäla inlägget. Alla kan faktiskt hamna i en taskig situation. TS, jag kan skänka en femhundring om du vill.

TS: Åh tack gumman, men inte kan jag ta emot det... Går det bra att jag inboxar mitt kontonr till dig?

• lurksmulan
    Maria och pojken skrev 2007-02-01 15:45:33 följande:
    - "Jag testade just negativt, nu ger jag upp."-"Hur länge har ni försökt?"-"Det här var första månaden"-"Tycker du inte att det är lite respektlöst att skriva så när det finns andra i tråden som försökt i flera år"-" Vaddå? Min längtan är väl inte mindre är deras"
    Ja den är en klassiker! Då vill jag bara fråga om de vågar säga det till någon som försökt i flera år.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!