• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Jiie

Är lite trött på "vilket namn är finast" (jag bryr mig inte om vad din unge ska heta ändå) och "vilken vagn ska jag köpa" (behoven och smaken är rätt olika ett tips är att prova lite olika modeller)....

• Jossebell

beckah82 såg just i en annan tråd där du skrivit ett bra svar att du blev påhoppad ... Är inte det ganska vanligt att folk inte vill höra sanningen utan en massa jams jams.

-självklart kommer du att raaasa ner i vikt och bli jättevacker och rik om du äter pizza varje dag!

• Göteborgsbruden
    Laire skrev 2007-02-01 15:20:17 följande:
    Den här är faktiskt sann (kommer bara ihåg de stora dragen):Min kille spelar bara TV-spel hela tiden, vad ska jag göra? Och vi har inga pengr så vi kan inte hitta på något dyrt.Jag: Prata, med honom! När du sitter vid datorn och han vid tv:n har man ingen bra grund att prata på. Stäng av både tv:n och datorn och så sätter ni er ner och myser och pratar. Testa det!(10 sekunder senare) Nä han tyckte inte det var någon bra idé.Stäng av datorn! Skriv inte om problemen  här,lös dem i verkligheten! Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    Heehehe, tyckte han inte det var en bra ide, hmm dra ut sladdjävlen till datorn o prata på typ

karlar
    Screw you guys, I'm going home
  • Beckah82
    Jossebell skrev 2007-02-01 15:21:59 följande:
    beckah82 såg just i en annan tråd där du skrivit ett bra svar att du blev påhoppad ... Är inte det ganska vanligt att folk inte vill höra sanningen utan en massa jams jams.-självklart kommer du att raaasa ner i vikt och bli jättevacker och rik om du äter pizza varje dag!

jag borde ju fattat innan... man  har sett detta många gånger...

-"Borde jag...."
    -"Ja du borde nog..."
    -"VA?! Men va säger du?! Fy va taskigt!"
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Göteborgsbruden

Vi har avbrutet samlag, finns det risk att jag blir med barn då?

Den frågan verkar var väldigt vanlig

• Jossebell

jag vet inte hur ni känner men ibland får man bara lust att ge ett väldigt ironiskt svar, jag brukar då skynda mig ur tråden innan jag inte kan motstå frestelsen. Igår var jag säker på att jag skulle bli anmäld för det var en fråga typ.

Jag tänker sticka kniven i min mamma ska jag göra det? (påhittat här nu då)

Så svaret fick bli:
    Du verkar redan ha bestämt dig men det låter idiotiskt.

• Göteborgsbruden
    Beckah82 skrev 2007-02-01 15:29:10 följande:
    Hahahaha va roligt!I en tråd nu om små bröst frågar TS om killar verkligen tänder på små bröst eller om de bara säger så.En tjej svarar då på fullaste allvar:"Jag har aldrig märkt att någon kille reagerat på mina små bröst, 75 C"Va?! SMÅ hahahaha jag har lixom 70 A när jag är ogravid och kasn inte riktigt få 75 C till smått Men på FL är det kanske smått... ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
    Hahahahhahahha
  • CowboyGirl

Min kille gick till affären för 30 minuter sen, han är inte tillbaka än. Är han otrogen???

/Mvh orolig!!!!

• Jossebell

Beckah det kanske är som när killar mäter sina atribut så brukar ju cm vara lite påspädda har jag hört....

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!