• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 16:44:08 följande:
    "Jo du den sitter kvar o jag har en hejdundrande cacer ska du veta, o så är det svårare att ha sex nu när man har en gurka o morot i f*ttan"Ja men du det är ju bara bra, för tänk vad trång din kille måste tycka att du är nu
    hehehe ja han har nämnt det
    Screw you guys, I'm going home
  • Fidelis ad urnam

Person nr 1:
    Jag är så nere, har försökt bli gravid i ett år nu men det tar sig inte. Vad är det för fel på mig? *ledsen*

Person nr 2:
    Fan vad du är taskig! Jag tycker hela denna tråd är en skymf mot alla dem som inte kan få barn, som är sterila! SLUTA tänka så mycket på dig själv din själviska hagga!

• Göteborgsbruden
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 16:45:42 följande:
    Person nr 1: Jag är så nere, har försökt bli gravid i ett år nu men det tar sig inte. Vad är det för fel på mig? *ledsen*Person nr 2: Fan vad du är taskig! Jag tycker hela denna tråd är en skymf mot alla dem som inte kan få barn, som är sterila! SLUTA tänka så mycket på dig själv din själviska hagga!
    Ja usch människor som pratar om barn på FL borde skjutas
  • sweedy
    Hur förbättrar jag chanserna att få tvillingar?

Alla spermer rinner ju ut när jag ställer mig upp.

*Äckelvarning!* Jag hade sex med min pojkvän igår kväll, och idag när jag gick på toaletten rann det ut massa kletigt genomskinligt. Har jag fått någon könssjukdom?
  • Göteborgsbruden
    sweedy skrev 2007-02-01 16:46:52 följande:
    Hur förbättrar jag chanserna att få tvillingar?Alla spermer rinner ju ut när jag ställer mig upp.*Äckelvarning!* Jag hade sex med min pojkvän igår kväll, och idag när jag gick på toaletten rann det ut massa kletigt genomskinligt. Har jag fått någon könssjukdom?
    Hahahaha den var bra!
  • little moon
    sweedy skrev 2007-02-01 16:46:52 följande:
    Hur förbättrar jag chanserna att få tvillingar?Alla spermer rinner ju ut när jag ställer mig upp.*Äckelvarning!* Jag hade sex med min pojkvän igår kväll, och idag när jag gick på toaletten rann det ut massa kletigt genomskinligt. Har jag fått någon könssjukdom?
    Ring din BM på en gång! Varför vet jag inte men det är ett måste!
  • Fidelis ad urnam

1, Vad ska jag laga för mat ikväll?????

2, Jaha, så nu ska du sitta och skryta om att ni ska äta MAT ikväll också! Ja, vill du håna alla människor som ikväll får kalasa på sitt husdjur, be my guest!

• Bekali

sweedy

Hur förbättrar jag chanserna att få tvillingar?

Alla spermer rinner ju ut när jag ställer mig upp.

*Äckelvarning!* Jag hade sex med min pojkvän igår kväll, och idag när jag gick på toaletten rann det ut massa kletigt genomskinligt. Har jag fått någon könssjukdom?

--------------------------------------------------

* knulla 2 ggr samma dag kanske?!

* ställ dej på huvudet så ska du se att sperman inte rinner ut...

* det är bergis, en cancerknöl som spack i gick sönder... så de är ingen fara då är ju cancern borta nu =) kan de komma sig av gurkor o morötter månne?

• Göteborgsbruden

TS: Jag är 159 o väger 150 kg, ser jag tjock ut?
    Ärlig: Ja det gör du
    TS: Fan vad du är elak, om du inte har når snällt o säga kan du va tyst!!!!!

• little moon

Jag måste gå ner 45 kg! Har levt på något pulver i en månad nu.. hjälper inte.. Sen så går jag alltid upp 5 kg.. Hallå tio chokladkakor kan ju inte sätta sin spår på en månad om man bara äter pulver?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!