• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 16:49:42 följande:
    1, Vad ska jag laga för mat ikväll?????2, Jaha, så nu ska du sitta och skryta om att ni ska äta MAT ikväll också! Ja, vill du håna alla människor som ikväll får kalasa på sitt husdjur, be my guest!
    Tänk på alla d stackars svältande barnen i afrika, hur fan kan du tänka på mat! EGO!!!!
    Screw you guys, I'm going home
  • Bekali

* person 1 säger:
    jag har ett problem, jag går inte upp i vikt....

* person 2: - men skulle de vara nåt o gnälla över, tänk på alla stackars överviktiga som finns i det här landet istället... dem vill nog inte läsa om ditt bekymmer om att inte kunna gå upp i vikt ....

• Göteborgsbruden
    little moon skrev 2007-02-01 16:52:15 följande:
    Jag måste gå ner 45 kg! Har levt på något pulver i en månad nu.. hjälper inte.. Sen så går jag alltid upp 5 kg.. Hallå tio chokladkakor kan ju inte sätta sin spår på en månad om man bara äter pulver?
    Nä jag tycker också det?! skumt

Jag ska gifta mej om en månad o behöver gå ner 30 kg, nån som har något tips? vill ju va smal o fin på mitt bröllop!
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 16:53:35 följande:
    * person 1 säger:jag har ett problem, jag går inte upp i vikt....* person 2: - men skulle de vara nåt o gnälla över, tänk på alla stackars överviktiga som finns i det här landet istället... dem vill nog inte läsa om ditt bekymmer om att inte kunna gå upp i vikt ....
    Ja tänk på oss
  • CowboyGirl

Så kul att sitta och läsa i den här tråden och sen klicka vidare till de "normala" och de har samma överskrift som det står om här....

Hehe...

• Göteborgsbruden
    CowboyGirl skrev 2007-02-01 16:57:28 följande:
    Så kul att sitta och läsa i den här tråden och sen klicka vidare till de "normala" och de har samma överskrift som det står om här....Hehe...
    hehehe precis
  • CowboyGirl

Bara klicka på "Känsliga Rummet" och poff...
    Massor med trådar

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!