Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

Sofia- aaaha ja usch flytta är ingen picknick. Hoppas det går bra!

• Dävvil

Sofia- Du kan få låna min, den är ändå i vägen och i V24. Halsbränna på köpet.

• Dävvil

Sofia- Ja absolut, om jag slipper magen så kan jag gå på IKEA i lugn å ro utan att behöva springa å kissa hela tiden.

• Dävvil

Ja vi byter tillbaka sen. Jag ska ju ändå beställa kejsarsnitt deluxe, så det e lugnt.

IdaBusan- *tjongar en kotte rätt i kolan*

• Dävvil

Sofia- Ja men jag ringer dem å säger att du kommer istället. Hur hade du det med frillan, behövere du min tid hos muffrisören i juli?

• Dävvil

Apropå snippa, som numer står i SAOL väl?! heter det snoppa om en snopp som känner sig som en muff men inte tagit steget fullt ut å opererat sig?

• Dävvil

förresten, bebisbakeri, urlöjligt! Vad kan man mer hitta på efter det liksom?

• Dävvil

Sofia- Tack själv, IKEA var en baggis. Förutom att det var så mycket annat löst folk i vägen, när man skulle titta på grejer. De hade inte haft den goda smaken att byta mage med någon heller så det var inte mycket man såg vad det gäller spjälsängar å annat babyrelaterat.
    Åh thaimat... *dregl* Gott! Ja jag får halsbränna av sånt, tur det finns äckliga gaviscon att tugga mot det. hoho

• Dävvil

Hmm då kanske en snoppad snopp blir en snipp?

• Dävvil

snipp, snapp, snut, nu är bebisbakandet slut. (Kan man säga då när man utför snoppandet)

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!