Klassiska FL-repliker!
Pneu- Oboypulver säger du. *Känner smaken av chokladöken sprida sig i munnen, blir genast törstig* Som tur är har jag nära till toaletterna där jag sitter och till apparaten med choklad å kaffepulver med förresten.
Pneu- Oboypulver säger du. *Känner smaken av chokladöken sprida sig i munnen, blir genast törstig* Som tur är har jag nära till toaletterna där jag sitter och till apparaten med choklad å kaffepulver med förresten.
*garvar* Jag får väl börja öva, men har ingen mjölk är BIM -12, när kommer mjölken normalt??? Är jag en dålig mamma? Buuhuuu *gråt å skrik*
helenagbg- Tack för tipset! Min sambo ställer nog gärna upp. Ska införskaffa handpump också. *känner mig redan bättre*
helenagbg- Nej absolut inte! Usch, va hemskt. Anmäl å lämna honom.
*styrkekramar*
Sofia- ska han också amma ungarna sen? (Ja nu var jag äcklig, ja jag gick över gränsen, förlåt men jag kunde inte låååååååta bliiiiiii)
Nä nu verkar alla ha gått... Jag vill också ut i solen, å äta glass.
*trippar iväg*
etanol- *asgarvar* Själv rullar jag upp mina på glasspinnar, det gör så ont när jag trampar på dem annars.
jtoao- Ja jag testade det innan, men har fastnat för att rulla upp dem. De blir vackert korkskruvslockiga lagom till läggdags då med. ;-D
etanol- Ont och svårt att pillra ut flisorna själv! Det låter inget vidare. Har klarat mig än så länge. Man kanske ska fila å lacka dem med nagellack först.
Har en hel låda full med nagellack jag sällan använder. Det här kan bli en storsäljare!!!