Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

Pneu- Oboypulver säger du. *Känner smaken av chokladöken sprida sig i munnen, blir genast törstig* Som tur är har jag nära till toaletterna där jag sitter och till apparaten med choklad å kaffepulver med förresten.

• Dävvil

*garvar* Jag får väl börja öva, men har ingen mjölk är BIM -12, när kommer mjölken normalt??? Är jag en dålig mamma? Buuhuuu *gråt å skrik*

• Dävvil

helenagbg- Tack för tipset! Min sambo ställer nog gärna upp. Ska införskaffa handpump också. *känner mig redan bättre*

• Dävvil

helenagbg- Nej absolut inte! Usch, va hemskt. Anmäl å lämna honom. *styrkekramar*

• Dävvil

Sofia- ska han också amma ungarna sen? (Ja nu var jag äcklig, ja jag gick över gränsen, förlåt men jag kunde inte låååååååta bliiiiiii)

• Dävvil

Nä nu verkar alla ha gått... Jag vill också ut i solen, å äta glass. *trippar iväg*

• Dävvil

etanol- *asgarvar* Själv rullar jag upp mina på glasspinnar, det gör så ont när jag trampar på dem annars.

• Dävvil

jtoao- Ja jag testade det innan, men har fastnat för att rulla upp dem. De blir vackert korkskruvslockiga lagom till läggdags då med. ;-D

• Dävvil

etanol- Ont och svårt att pillra ut flisorna själv! Det låter inget vidare. Har klarat mig än så länge. Man kanske ska fila å lacka dem med nagellack först.

• Dävvil

Har en hel låda full med nagellack jag sällan använder. Det här kan bli en storsäljare!!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!