Klassiska FL-repliker!
Ja å det e synd om oss novemberbarn med!! *motvalls* Fast mest var jag upprörd som liten för att jag inte fick färska jordgubbar på tårtan som mina systrar. (Snacka lyxproblem)
Ja å det e synd om oss novemberbarn med!! *motvalls* Fast mest var jag upprörd som liten för att jag inte fick färska jordgubbar på tårtan som mina systrar. (Snacka lyxproblem)
Jag kan också komma på kalas, jag älskar tårta!
etanol- det låter ju smarrigt!
jtoao- ja det är inte rättvist, för de man kan köpa på vintern smakar aldrig lika gott som de vi kan köpa på sommaren. Eller självplock...
Åh en sån har jag med ätit, med bär till. Inte färska men ändå.
Princesstårta är alltid gott!!
SysterHedvig- anmäl å lämna honom! *styrkekramar* Ja kolla hans fickor efter inkriminerande bevis!!
Sofia- *garvar*
Stoppa hela klabbet i micron, snopp, skivor och kläder, så har man ett fint påskbål/vårblot?
SH- Du kan ta dig igenom det här, du är stark. Ja fast då får han väl ändå köpa simpsonsboxen först?
Sofia- Jaa hur dags brukar det vara? Jag har ju rätt nära, det ligger ju ett härute på Brattön. Är det på påskafton så kan jag närsom efter kl. 17 ungefär.
jtoao- That´s the spirit!
Får köpa en sån där nimbus-kvast som Harry Potter har, då går det undan.
Ja så hette den väl. Då har du ditt på det säkra!!
Undra va för knark det ska vara? Jag läste om det i sagan om isfolket tror jag... eller var det någonannanstans. Då blandade de olika växtprylar till en salva som de gned på insidan låren å så bar det av.
Tror ni att Idominsalva funkar?