Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

Oh shit. Undrar om någon som tycker det blev för svårt att sluta, lämnar bort ungen när den blir för jobbig. Det vart för trist lixom. Typ så ba. Eller jag vät intä.

• Dävvil

Åh bara en månad, så mycket att göra så lite tid. *stressar*
    *börjar röka*

• Dävvil

Va? Harom? Shit ba, jag trodde de va där de dela ut såhär lixom brosjyrer om vahettere sjönsjukdomar.

• Dävvil

2småskrutt- 3 dagar? Jag har hört att man bara får 2 numer... Tänk om bebben e jättesnäll då å sen blir värsta monstret hemma. :-O

Frida- Brun redan??? *avis* *kastar en stapler, men missar, damn, jag visse att jag skulle tagit golflektioner*

• Dävvil

Hehe va gött! Nu ska jag åka hem å öppna paket från bluebox, jippi! Glad, fast jag vet precis vad det är i, eftersom det e jag som bestältt dårå.

• Dävvil

2småskrutt- aaah de får jag beställa ihop med mitt kejsarsnitt-deluxe paket då, så jag får lite betänketid på ungen. Allt som sägs på FL är väl sant? *ryser vid tanken på tvivel*

Hejsvejs!

• Dävvil

Frukost... Mmm. gott. Kan inte äta så mycket innan jag roterar iväg till jobbet, då mår jag illa när jag kommer fram. Men de har lunchrestaurang här som har frukostbuffé. Idag köpte jag grov macka med leverpastej å gurka å en med skinka å tomat. Fast nu e jag hungrig igen...

• Dävvil

Pneu- pizza är underskattad frukostmat. Det e ju som en macka deluxe.

• Dävvil

Sofia- Ja det är en himla tur. Blev pizzabitar till lunch och sallad. Å vattenmelon. Funderar på om jag inte skulle ha något sött till efterrätt men jag orkar inte gå bort dit igen. Foglossning eller nåt ställer till det.

Någon som har tips på hur man lindrar foglosssning? Har testat choklad, med varierande resultat.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!