Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

Sofia- Hehe Det måste bli tungt värre det där.

• Dävvil

Sofia- Ja för jag ska ju amma min man med, så jag får nog sy egna bh om några år då.

Mmm jag började undra. Skämtar hon? Så kan det ju inte gå till. Jag tror man får en spruta som tar död på fostret innan det kommer ut dessutom, sen läggs i särskild behållare för biologiskt avfall el. liknande. Det hon beskrev lät som något ur en skräckis... Hmm får lite idéer till ett manus här minsann.

• Dävvil

Haha ja du å alla vi andra också förmodligen.

• Dävvil

Sofia- ja den var riktigt osmaklig. Men läste du TS pres? Vågar inte skriva vad jag tyckte, men läs gärna.

Jag röstar också för att det var den sämsta hittills. Nya bottennapp varje vecka?

• Dävvil

Ibland blir man bara så... chockad. Hakan liksom trillar ner, fast man tror man hört allt.

Men nä nu ska jag pallra mig iväg till MVC å mäta fettet på magen.

• Dävvil

*gäspar* Någon vaken? Jag e iofs inte vaken, men här.
    Barnmorskebesöket gick bra, fast först fick jag 13 i socker, tvättade händerna (som var fulla av påskgodis vi fick på jobbet) då blev det 6,9, mycket bättre. *garvar* Fast jag får börja käka järntabletter, undrar om det kommer säga klonk när jag lägger kablar.

• Dävvil

SysterHedvig- Ja jag har hört att man kan reagera i princip hursom på de tabletterna. Alltså ytterligare en "spännande" gravidöverraskning för mig.

etanol- du målar så fina eh bilder på min näthinna. Men jag är inte äckelmagad, mackan ligger stadigt kvar i magen.

Sofia- Jag vill med hem å sova. Haha mitt barn kommer få såna där stora blänkande mangaögon. Nejdå efter påsk kommer jag nog vara rätt trött på godis i några timmar.

• Dävvil

Jag tycker det är underligt att de här människorna förutsätter att alla gör abort med en sk. klackspark. De har ju faktiskt ingen aning om hur de som gör aborten mår eller vad de har för förutsättningar i sitt liv.

SysterHedvig- Det är tur det finns hämtpizza ibland

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!