Klassiska FL-repliker!
Sofia- Hihi ja så ere nog.
Sofia- Hihi ja så ere nog.
Hihi brax... men menade du fisk eller väderspänning?
Uh mycket att göra på jobbet idag, ingen tid till roligt å jag har vart för trött för att eh multitaska FL ihop med jobbet. Det var svårt nog att jobba ändå, pollenet har slagit rot i mitt system. *bootar om*
etanol: Hihi joo. Det eller kanske Itchy twitchy eyes
Missi: AAAAAAAAAH! Alla småpryttlar på golvet. Jag hade fått ta en timeout i badrummet för ett utbrott a la 4 på richterskalan. MEN jag har ju bebben i magen å det enda den ställer till med är värkande bäcken å en å annan välriktad spark på äggstockarna. Men du, jag skickar styyyrkekramar!!!
Sofia: Hemmagjort penicillin är det bästa! ta lite av flytningen, blanda med fil eller yoghurt, baka i ugnen så det torkar, skrapa ihop pulvret, pressa till en liten tablett och intag. Kan ju sälja om du får över.
Va skumt. Solen skiner, det är sådär ljust ute men himlen är ljust blygrå. Det kanske är ett tecken på att jag är gravid???
Sofia- Ja flytningarna ja, prata inte om dem. Jag har precis gått över från TENA Maxibraxi till ordentlig Landstingsblöja och får byta minst en gång i timmen, är det så för dig med eller är jag heeeeelt onormal?
Sofia- Jadå thaimat var den nog van vid sen innan, men kanske gjorde maten den livligare, sparkar sin mamma på äggstockarna så det gör ont ibland, fast jag ska väl va glad. Jag sparkade tydligen min mamma rätt hårt i revbenen i slutet.
(en vilding redan då)
Sofia- En utomjording kan röva bort den helt mystiskt, du får minnesluckor, känner förmodligen ingenting och det kommer helt oförberett!! Fast hur man ordnar det får du nog prata med någon ufoförening om, är inte så insatt i detaljerna.
Sofia- Hmm du kanske kan skita ut ungen då, om du tar en himla massa lavemang, typ en låda eller så?
Missi- Häromdagen berättade min sambo att de ev. skulle börja kunna transplantera livmoder inom några år. Yippi sa jag, du tar nästa eventuella graviditet. Nej så tror jag inte det funkar sa han. Vad är det för mening då tyckte jag.
etanol- Då kanske man kan ta värkstimulerande i form av nässpray?