• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Tussetösen

HAHAha så rätt ni har...

och jag e så förbannat trött på alla bilder på test som dom sätter i omröstningar för att fråga om folk ser ett ev. +... hallå titta själv..!!!!

• eisa
    Laire skrev 2007-01-31 22:12:08 följande:
    pluttmaja skrev 2007-01-31 22:10:18 följande: jag e 15 år o gravid, tycker ni jag e för ung?? JaTS: Men vafan att det alltid ska komma in någon moralkärring! Någon annan? Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    hahahahahahahah
  • Ania

TS:Jag tycker alla som gör abort är helt sjuka i huvudet och det borde förbjudas vad tycker ni?

Jag är för fri abort!

TS:Det går ju inte att diskutera med dig!

• eisa

hur ser jag ut?

ja du är ju inte min typ av människa precis... jag är bara ärlig det vill du väl??

• Destiny03

Niggerboll eller chockladboll, vad tycker du? JAG har alltid sagt NEGERBOLL tänker ej ändra mig!!!

Från negerbollstråd till FRAZER: fel att ha en ritning som SYFTAR på NEGRER!?!?

• RebelRose

*Älskardenna tråd*

Kan nån se vart min klocka(bil,sambo,löständer)är??????
    Skeptiker undanbedes.

• eisa
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:14:50 följande:
    *Älskardenna tråd*Kan nån se vart min klocka(bil,sambo,löständer)är??????Skeptiker undanbedes.
  • Destiny03

HJÄLP

Har bara 6000kr kvar efter betald hyra och andra utgifter!! HUr ska jag klara mig!?!Å

• eisa
    Destiny03 skrev 2007-01-31 22:15:34 följande:
    HJÄLP Har bara 6000kr kvar efter betald hyra och andra utgifter!! HUr ska jag klara mig!?!Å
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!