• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • malachis mamma

"Varför frågar du om du inte vill ha ärliga svar??? "

Klockren!!!

• eisa

Någon som vet???

(efter 2 sek) Puff!

(efter 5 sek) Puffar igen!!

(efter 10 sek) Ingen???

(Efter 13 sek) Jag tänker sitta här tills någon svarar!

• trasslig

Får man äta sushi?? kommer jag dö då??

jag hatar mina styvbarn de bara skriker å gormar å ska ha allt, deras mamma ger de massa saker så när de kommer hit blir de bortskämda uschh

jag har INGA pengar, jag e gravid, har 14 barn å har massa räkningar jag kommer bli vräkt? va ska ja göra? OBS SKRIV INTE SKYLL DIG SJÄLV

• eisa
    trasslig skrev 2007-01-31 22:09:27 följande:
    Får man äta sushi?? kommer jag dö då?? jag hatar mina styvbarn de bara skriker å gormar å ska ha allt, deras mamma ger de massa saker så när de kommer hit blir de bortskämda uschh jag har INGA pengar, jag e gravid, har 14 barn å har massa räkningar jag kommer bli vräkt? va ska ja göra? OBS SKRIV INTE SKYLL DIG SJÄLV
    hahahahhaha
  • pluttmaja

jag e 15 år o gravid, tycker ni jag e för ung??

• poesi
    pluttmaja skrev 2007-01-31 22:03:26 följande:
    är det fel att ha tagit spermierna som killen sprutade på min mage (detta gjorde han för att jag inte äter piller o vi inte vill bli gravida) o föra in dem i mig när han tittar bort??Helt allvarligt så såg jag detta för ett tag sedan i en tråd!!
    hahahaha! SkrattandeSkrattande
    å herregud ^^
  • Laire
    pluttmaja skrev 2007-01-31 22:10:18 följande:
    jag e 15 år o gravid, tycker ni jag e för ung??
    Ja

TS: Men vafan att det alltid ska komma in någon moralkärring! Någon annan?
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!