• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

"Ja hade typ asså sex för förrsta gången i går och de va typ asäckligt. Jag e 11 år (och 3 månder och 4 dagar), e det normalt att kenna så? Min kille e 21 år. E ja gravid nu förrästen?"

• Fridapida

Ja, alla tjejer upplever det äckligt första gången. Det är helt normalt! Du vänjer dig. Nästa gång kan du försöka förbereda dig bättre genom att tänka på något trevligt!

• Dävvil

Hehehe ja who, WHO?

Ja gud det e huuuur normalt som helst. Man kan inte bli gravid första gången man har sex.

• Julias mamma

Asså, en kompis lillebrors kompis syrras moster blev gravid en gång när hon såg en snopp...så man kan visst bli gravid första gången man har sex...

• Dävvil

VA? Bara hon såg en? Shit, jag måste typ ha vart gravid asmassa gånger, utan att ens veta om det.
    Gäller det förresten alla snoppar eller liksom ba så här såna man ser i verkligheten och inte på tv eller internet?

• Fridapida

Julias Mamma

Då är det alltså sant! Jag ska genast sätta på mig mörka solglasögon så jag inte blir på smällen på stan idag!

• Julias mamma

JA akta er...

Jag tror den var riktig för hon drog liksom av byxorna på dockan och där var den...

• etanol

Fridapida: Ser du ofta snoppar ute på stan? Var bor du?

• Dävvil

Hehe jag kom just på en verklig grej som hände mig å syrran när vi var i Kramfors, det cyklade förbi en man som tappade något där vi gick, vi tog upp det å skulle precis ropa på honom när vi insåg att vi höll i ett polaroidfoto av hans (förmodar jag) kuk, med mobilnr på baksidan. Vi kastade skiten å gick vidare, då ser vi hur han cyklart tillbaka, plockar upp kortet å cyklar vidare.
    Det är dyrt med polaroidfilm!!

• Fröken Sophia

Shiiiit såg min killes snopp i morse så då måååste jag vara gravid...eller vänta lite här nu, det är jag ju...men det beror på HELT andra saker!!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!