• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Ät absolut inte det som finns längs vägarna det innehåller för mycket bly och andra föroreningar. Välj ett ekologiskt odlat gräs från närmsta bonde.

Golfbanegräs kani vissa fall vara acceptabelt, men är i de flesta fall (typ tee eller green) för kort för att betas direkt.

• etanol

Sen om du ammar, stående på alla fyra så rusar mjölken till också på ett heeelt annat sätt...Jorå. *tipsa*

• Dävvil

Ja man ska kanske beställa från Moder Jord eller något, sånt här vahettere ekologiskt, biodynamiskt och zodiakodlat vetegräs. Men om man ska köpa sånt, ska man gå på mitt stjärntecken eller barnets? Det blir ju lite svårt eftersom BF är såhär 17 juli, då blir det ju en kräfta fast jag har ju hört att man kan gå över tiden och då kan det ju lätt bli ett lejon. Shit, va jobbigt dårå.

• Fröken Sophia

Gå efter ditt stjärntecken, visste du inte att så länge du ammar är barnet i princip en del av dig och har därmed också samma behov som ditt stjärntecken. Själv är jag skytt så det är svårt att få fram bra gräs. Men man kan ju alltid röka det, det blir man ju så lugn och fin av!

• Lykiska

Morizz IdaBusan, Men! Det tänkte jag inte på.. *slår mig för pannan och skäms* Bäst att plocka med en extra filt til lekplatsen idag. Solen skiner, men vinden kan ju vara förrädisk!

• Dävvil

Sofi7912- Åh men jag är ju också skytt. Får testa att röka det istället dårå.

etanol- Stående på alla fyra säger du, ja då borde ju i princip bebisen behöva använda minimalt med sugkraft också. Framförallt blir det ju lättare för sambon, slipper han få så ont i nacken när det är hans tur.

Lykiska- Extra filt?? Minst, men helst en fleecefodrad bävernylonoverall med ett extra teflonlager ifall det börjar regna eller är lite fuktigt ute.

• Julias mamma

Etanol:

Tog inte vi livet av oss igår...?
    Det funkade alltså inte att röka ihjäl sig...

DÅ fortsätter jag glatt med mina röda prince ett tag till...

• etanol

Julias: Javisstja, hade jag glömt... Får ta upp rökningen igen då...

Jag blir så ölsugen när solen tittar fram såhär å ropar våååår...*suck* *och jippie*

• etanol

Dävvil: Ja sambon kan ju välja, amma eller...
    *nynnar på "Who let the dogs out"...*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!