• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Beckah82
    Sann83 skrev 2007-01-31 23:31:54 följande:
    "Tur att jag rökte hela graviditeten annars hade väl ungen varit ännu större"
    Den är en av de allra bästa i kategorin "Jordens hårdaste träskallar"
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Rokka Jill
    Brudarna i min familj resonerar faktiskt så..
    ALLA barnen har vägt 3000- 3100 gram..

jag rökte inte o ut kom hon med 3625g.
    jag gick bara till 38+4. De räknade med en över 4 kgs bebis.
  • Göteborgsbruden

Vad väger jag, hur gammal är jag, hur lång är jag??????

Så ointessant! O alla verkar göra sådana trådar nu, brukar ta dem värsta alternativen bara för att.. hehe

Screw you guys, I'm going home
  • Rokka Jill
    Princess85 skrev 2007-01-31 23:37:50 följande:
    Vad väger jag, hur gammal är jag, hur lång är jag?????? Så ointessant! O alla verkar göra sådana trådar nu, brukar ta dem värsta alternativen bara för att.. hehe Screw you guys, I'm going home
    Därför är det så kul att rösta 150 kg på en som obviously drar in magen på alla bilder *mohahahahaha*
  • Göteborgsbruden
    Ja vilken tur, nu blir ju inte din vagina lika slapp, gu va smart du är. Så ska jag också göra.

• Göteborgsbruden
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 23:38:26 följande:
    Princess85 skrev 2007-01-31 23:37:50 följande: Vad väger jag, hur gammal är jag, hur lång är jag?????? Så ointessant! O alla verkar göra sådana trådar nu, brukar ta dem värsta alternativen bara för att.. hehe Screw you guys, I'm going homeDärför är det så kul att rösta 150 kg på en som obviously drar in magen på alla bilder *mohahahahaha*
    MOWOHAHAA!! Exakt, men dem säger ju att de har dem alternativen för att sola ut dem som inte vill vara ärliga.. Hmm jaså

Ska nog fan lägga ut en sexig bild på min 130 kgs kropp o bara ha alternativ under 100 kg.. hehe that should show them

Evil plans!
  • Beckah82

Sluta hacka på oss gravida som röker. jag rökte och min bebis kom ut och vägde 4245 gram så det är nog inte så farligt som alla vill påstå. Han är 1 månad och är frisk som en nötkärna!

(Javisst, astma, allergier, koncentrationssvårigheter, infertilitet, plötslig spädbarnsdöd osv brukar ju alltid ha upptäkts jut efter 1 månad. VARFÖR påpekar alla om vikten? Låg födelsevikt är väl det MINSTA problemet?)

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Göteborgsbruden
    Beckah82 skrev 2007-01-31 23:42:42 följande:
    Sluta hacka på oss gravida som röker. jag rökte och min bebis kom ut och vägde 4245 gram så det är nog inte så farligt som alla vill påstå. Han är 1 månad och är frisk som en nötkärna!(Javisst, astma, allergier, koncentrationssvårigheter, infertilitet, plötslig spädbarnsdöd osv brukar ju alltid ha upptäkts jut efter 1 månad. VARFÖR påpekar alla om vikten? Låg födelsevikt är väl det MINSTA problemet?) ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
    Precis, så braaa att utsätta någon som inte valt att bo i en mage för en av världerns dummaste jävla uppfinningar! Så jävla dumt o korkat så man spyr!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!