• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Roisin Dubh

Klockan 2 på natten:

"Någon som vet hur Barny's har öppet imorgon?"

"puff"

"Ingen?"

Klockan 6 på morgonen:
    "Vad är Barny's?"

"Leksaksaffären vid Kungsgatan"

"Du bor i Stockholm, eller hur? Flört /Smålänning"
  • Göteborgsbruden
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 23:26:25 följande:
    bara du inte röker rediga vanliga cigg!
    nej jag är väl inte dum heller, bara marra som gäller. Får väl lägga av med spriten då, har ju druckit hela graviditeten men eftersom jag slutar nu, i 7 månaden så fixar det sej nog
    Screw you guys, I'm going home
  • Rokka Jill
    Princess85 skrev 2007-01-31 23:26:56 följande:
    Rokka Jill; Jo iofs men det är så tröttsmat när dem frågar om några tycker att t ex Greta är ju ett tant namn, då jävlar blir det himla liv." Tycker du inte det är fint kan du va tyst".. hehe, säger då det Screw you guys, I'm going home
    JA ELLER HUR..
    om jag gör en omröstning som "är greta fint?" men många svarar "nej det heter min mormors mor.. det e tantigt.."
    sicket liv..
    nej.. döp du ditt barn till jävla greta o låt det bli mobbat då.. men fråga inte om några jävla åsikter !!! =()
  • Göteborgsbruden
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 23:29:41 följande:
    Princess85 skrev 2007-01-31 23:26:56 följande: Rokka Jill; Jo iofs men det är så tröttsmat när dem frågar om några tycker att t ex Greta är ju ett tant namn, då jävlar blir det himla liv." Tycker du inte det är fint kan du va tyst".. hehe, säger då det Screw you guys, I'm going homeJA ELLER HUR..om jag gör en omröstning som "är greta fint?" men många svarar "nej det heter min mormors mor.. det e tantigt.."sicket liv..nej.. döp du ditt barn till jävla greta o låt det bli mobbat då.. men fråga inte om några jävla åsikter !!! =()
    Hehe precis, stackars lilla Greta på 7 år säger jag bara.
  • SkåneP

- Är det ett spöke på bilden?

- Nej, det är antagligen bara en reflex.

- Men fy vad tråkigt att de inskränkta skeptikerna inte kan hålla sig borta utan bara kommer hit för att förstöra!!!

• RebelRose

"grannens katt bajsar i mina rabatter,får gubben skjuta den?

"Grannens hund kissar på min grindstolpe,får jag skjuta den(OBS,det är en kamphund,eller iallafall nån korsning)

• ashera

Barnens pappa vill ha halva vårdnaden, det vill inte jag, jag vill ha dom för mig själv, vad ska jag göra???????

(massa svar om att barnen har rätt till sin pappa o tvärtom)

Men han har faktiskt nästan varit otrogen!!!

(Jaaa,det var inte snällt av honom, men han kan ju vara en bra pappa ändå!)

Va hur kan ni säga så han har ju MISSHANDLAT MIG!!!

(varför sa du inte det från början då om han nu gjort det)

Vadå jag kan väl inte skriva ALLT i ts heller

(TS skit i alla idioter JAG står på din sida iaf)

• Göteborgsbruden

"Jag är så deprimerad, jag o sambon har försökt bli gravida i 1 år. Nu är jag det men jag har en sån fett mage o det är så tråkigt eftersom då kommer jag inte ha en sån där fin gravidmage som jag vill ha!! Usch stackars mej!"

Om du nu ville ha en riktigt gravid mage så skulle du väl tänt på det innan du blev gravid, nu är det ju inget att göra.. suck

Hehe själv väljer jag att inte få gravidmage(när jag väl är gravid då), är en liten j*vla tjockis o tycker det viktigaste är att man vet att man har nåt i magen iaf

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!