• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Beckah82

Här kommer fortsättningen, också det ett faschinerande fenomen som föörekommer på FL

Trådstarten:
    Jo jag undrar hur gammal man är när man blir myndig i Sverige

TS: Ingen?

TS: *puffar*

Effellare1: Man blir myndig när man blir 18 år

TS: okej...men vaddå? så man är myndig när man fyller 18?

Effellare2: Inte det året utan den dagen du fyller 18 år blir du myndig.

Effellare3: När du blir 18

TS: okej? Fler?

Effellare1: Ja som Effellare2 skriver: på din 18-årsdag blir du alltså myndig. Du är inte myndig när du är 17 och måste alltså vänta tills den dag du fyller 18 år, din födelsedag och då blir du myndig.

TS: Okej, tack för svaret...någon fler?

TS: Finns det ingen fler som vill skriva?

Effellare4: Men alltså....18 år? Jag har hört att det är 20 år!

Effellare5: Ja jag har också hört att det ändrats

TS: Jaha...okej så det är 20 år? Eller 18? Nu blir jag förvirrad...

Effellare1: *suck* Men läste du inte? Det är 18 år punkt slut. Kolla här http://www.myndig.se

TS: ja det står 18 men hur vet man det och nu säger ju vissa att det är 20? Hur vet man då?

Effellare1: (har lust att skriva: men ditt pucko, jag förklarade ju! Om du hade LYSSNAT istället för att tjata om att få fler inlägg hade det hela varit klart nu!...men skriver istället:) Ja du får tro vad du vill. STOR SUCK. Det är iallafall 18 år.

TS: fler?

TS: puff

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Rokka Jill
    Princess85 skrev 2007-01-31 23:21:45 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 23:12:28 följande: Princess85 skrev 2007-01-31 23:11:49 följande: Rokka Jill: Hehe ja Chewin kanske inte är så fint, tur jag redan cet vad min framtida unge ska heta, hoppas hormornera håller med sen då Screw you guys, I'm going homemen ha rman 300 namnalternativ... så känns det så... ja... hehe har bara  1 för varje kön så.. Men då är ju frågan hur jag ska stava det Izzabellleä lr kanske Leonäe? Kan jag döpa mitt barn till Side show bob? Hmmm?(en riktig fråga alltså)Är Greta ett fint namn?Himla tjöt om vad barnet ska heta o om det är fint tycker jag, hehe Screw you guys, I'm going home
    Men när det gäller just namnen så förstår jag det.. det är ett namn som man väljer EN GÅNG.. sen heter människan detta RESTEN AV SITT LIV (förhoppningsvis)
    det är ganska stort..
    Det borde finnas NAMN forum.
    För även om man förstår så känns det tjatigt.
  • Rokka Jill
    Sann83 skrev 2007-01-31 23:23:03 följande:
    asså,de va ju min älskares knarkspruta,jag gav ungen stryk..
    Du är ingen dålig mor.. Det är så bra att du står för dina brister det e det första steget..
  • Göteborgsbruden

Jag dricker 1 flaska vodka varje kväll o är i 7 månaden, kan det skada barnet, röker dessutom lite hasch också.

Screw you guys, I'm going home
  • kattis

sköön tråd=)!har kramp i kinderna nu=)!

• Rokka Jill
    Princess85 skrev 2007-01-31 23:24:38 följande:
    Jag dricker 1 flaska vodka varje kväll o är i 7 månaden, kan det skada barnet, röker dessutom lite hasch också. Screw you guys, I'm going home
    Alkoholen är ju gift.. men marjuanan är naturligt.. så fortsätt du med det.
  • Göteborgsbruden

Rokka Jill; Jo iofs men det är så tröttsmat när dem frågar om några tycker att t ex Greta är ju ett tant namn, då jävlar blir det himla liv." Tycker du inte det är fint kan du va tyst".. hehe, säger då det

Screw you guys, I'm going home
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!