• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden

"Hej jah har inte haft min mens på 3 månader, mina bröst värker o har blivit 2 strl större, kräks varje morgon o min mage är alldeles stor. Tror ni att jag kan va gravid?"

Öhhh duhh, köp ett test.

Screw you guys, I'm going home
  • Beckah82

Är detta ett skämt?

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Rokka Jill
    eisa skrev 2007-01-31 22:59:15 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:58:23 följande: eisa skrev 2007-01-31 22:57:45 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:57:00 följande: eisa skrev 2007-01-31 22:55:01 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:54:22 följande: Min dotter har slått ut alla sina tänder.. men hon e så fräck o påstår att min nya pojkvänn slår henne.. jag tror att jag ska ringa soc.. jag klarar inte av hennes lögnhistorier. *styrkekramar*Ammade du henne inte tillräckligt länge? Inte för att vara taskig men... Nej det beror nog på det.. jag ammade henne BARA i fyra år.. sen tvingade min SVÄRMOR att sluta..men hon sover ändå i sängen med oss fast hon e 14 år.. Fast jag stör mig lite på att hon vill ligga mellan mig o min nya pojkvänn.. *styrkekramar" Jag vet preciiiiis hur det känns! Gör du??? vill du inboxa mig din mail så att vi kan prata vidare privat? Nej jag vill inte lämna ut mig, tack ändå.
    Snälla.. jag måste prata med någon.. o du kände precis som jag..
    Ananrs tar jag nog alla mina Niferex tabletter ikväll..
  • Rokka Jill

Jag är ett troll
    -jag har inte läst tråden men, du låter väldigt agressiv...

• RebelRose

Min svärmor går in i vårat hus och möblerar om så jag inte känner igen mig,slänger saker jag vill ha kvar o sätter upp fula gardiner,dessutom har hon sålt min bil så jag kommer inte till jobbet
    ska jag säga till henne?

• Laire
    Sann83 skrev 2007-01-31 23:04:15 följande:
    Min svärmor går in i vårat hus och möblerar om så jag inte känner igen mig,slänger saker jag vill ha kvar o sätter upp fula gardiner,dessutom har hon sålt min bil så jag kommer inte till jobbetska jag säga till henne?
    Men du får tänka på att det är ju din sambos mamma! Hon vill ju bara väl! Det är väl bara att möbler tillbaka sedan.
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!