• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa
    Nu är jag så jävla förbannad jag skiter i om jag blir anmäld!!!!
  • Göteborgsbruden
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 23:07:47 följande:
    Princess85 skrev 2007-01-31 23:06:23 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 23:05:12 följande: Jag är precis hemkommen från bb... När kan vi skaffa barnvakt tror ni? om du väntar en vecka ska det nog gå bra Screw you guys, I'm going homejust det ja.. jag går på amfetamin.. ska jag pumpa kvällen innan eller?
    ja kvällen innan är nog bäst annars kanske barnvakten blir lite stött
    Screw you guys, I'm going home
  • Rokka Jill

Jag misstänker att min sambo:
    Har satt på min bästa kompis som är ihop med min kusin som just nu väntar femlingar..
    Jag vet inte om min sambo har gjort henne på tjocken..tänk om det är hans ungar?
    Hon är en sån hora..
    Men jag tror att jag förlåter honom.. jag har ju gjort det förr.. jag har vanan inne.. MEN HON(!!!!!!!)
    Jag misstänker även att den horan har satt på min andra kusin.. dvs kusinens bror. min svägerska nämnde detta på vårt söndagsfika.

Ursäkta om detta blev rörigt.
    men jag ville bara skriva av mig.. jag sitter med tårarna i ögonen

• Laire

Nä nu går jag och lägger mig *viktigt vetande*

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Rokka Jill
    eisa skrev 2007-01-31 23:08:07 följande:
    Varför ignorerar alla mig?
    Du röker va?? där har du svaret.. du är itne perfekt.
  • Göteborgsbruden

Rokka Jill: Hehe ja Chewin kanske inte är så fint, tur jag redan cet vad min framtida unge ska heta, hoppas hormornera håller med sen då

Screw you guys, I'm going home
  • Linda1976

Det är onaturligt att sätta på barnen blöja, låt dem kissa i vasken.

JAMEN FLYTTA UT UNDER EN GRAN DÅ; DET ÄR ONATURLIGT ATT BO I LÄGENHET OCKSÅ!

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • Rokka Jill
    Laire skrev 2007-01-31 23:11:11 följande:
    Nä nu går jag och lägger mig *viktigt vetande* Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    jag tänkte faktiskt skriva detta snart o klicka bort detta... attans.
    .
  • Rokka Jill
    Princess85 skrev 2007-01-31 23:11:49 följande:
    Rokka Jill: Hehe ja Chewin kanske inte är så fint, tur jag redan cet vad min framtida unge ska heta, hoppas hormornera håller med sen då Screw you guys, I'm going home
    men ha rman 300 namnalternativ... så känns det så... ja...
  • Rokka Jill

detta här är sååååååååååååååååå White trash:

Asså nu har jag läst ordet white trash mycket på fl.. men vad betyder det egentligen?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!