• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-03-28 08:19:33 följande:
    KatKatt - nee inte är du för tuff, du är ju en mjuk och fluffig kisse *kliar mellan öronen*
    *dräglar saligt*
    stryk mig medhårs
  • Mississell

Nä, nu ska Mississell vara duktig flicka och åka till skolan fast vi inte börjar förrän 11.50.
    Ha det så bra, skriv inte för mycket!

Styjkekjamizar!!!!!

Fade away and radiate...
  • KatastrofKatt

jag ska gå och jobba... IGEN!!! *sura*

styjkekjamizar!

stryk mig medhårs
  • etanol

Jahapp, så har man sökt sig ett jobb igen då...Får man extrapengar om man är föräldraledig OCH söker jobb samtidigt tro?

Katten, jag tar ditt jobb...vad sägs om det?! Så kan du vara hemma och fisa in fåtöljen! OK?!

• Pneu

Jag håller med etanol, dubbel ersättning är inte annat än skäligt när man måste röra gröt, amma, bre femtusen små smörgåskex med leverpastej, trampa på fyratusennittinie små smörgåskex med leverpastej, hålla reda på bvc-tider och leka "dä, dä, dääääää"-leken samtidigt som man försöker formulera sin oerhörda kompetens och fantastiska anställningsbarhet i skrift. Tredubbel, borde den vara.

*startar en tråd och blir sur om inte finansministern svarar personligen*

• etanol

*blir VIP´are i Pneus nya tråd*

Har en sjuk dotter hemma från dagis och en bebis på upptäckarstråt (läs; gör allt han inte får/ska)...samtidigt som man skriver hur "positiv" man är som person....yeah right (ja höger?) mindre positivitet hos en person får man nog fan leta efter...

• Fröken Sophia

etanol *hoppar upp och ner och vinkar* Vi kan ju hjälpa till, som mössen i Askungen och skriva en rad var!!! Vad är det för jobb du söker??

• etanol

Sofia: Just nu söker jag "allt"...men mest inom kontor å admin. Sommartider på ingående så varenda student ligger på som åsnor på jobben nu... ...iihaa

*tar tag i Sofia så hon slutar studsa*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!