• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • KatastrofKatt
    Sarius skrev 2007-03-27 20:40:13 följande:
    Och jag är katastrof-full!Kan någon köra till sjukhuset om jag däckar och liten ramlar ur sängen, Tack! Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
    för lat.
    stryk mig medhårs
  • Sarius

Ok, ska leta vidare då....

*startar tråd på lämpligt ställe*

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • KatastrofKatt
    happy
    länka här sen då

nu ska katten zzzzova
    stryk mig medhårs
  • Mississell

Föredömligt! Inte 236463 sidors obegripligt dravel utan bara en, så att jag snabbt kunde läsa i kapp. Mycket, mycket bra!

Nu ska jag spamma tråden med 32645 sidors eget dravel, så får NI läsa igenom allt JAG har skrivit. För det måste ni om ni vill få veta koden till mitt chiffer:

&%¤#& (&¤" %%()&/(/(&&%# )87=/%¤#?!

Moahahahahahaha....(skrattar ondskefullt som en Bondskurk och klappar min vita mus. Förlåt, katt. Fast hon är inte vit. Hur gör jag nu? Startar en tråd? Hjäääääälp!)

Fade away and radiate...
  • KatastrofKatt
    Mississell skrev 2007-03-28 06:56:28 följande:
    Föredömligt! Inte 236463 sidors obegripligt dravel utan bara en, så att jag snabbt kunde läsa i kapp. Mycket, mycket bra!Nu ska jag spamma tråden med 32645 sidors eget dravel, så får NI läsa igenom allt JAG har skrivit. För det måste ni om ni vill få veta koden till mitt chiffer:&%¤#& (&¤" %%()&/(/(&&%# )87=/%¤#?!Moahahahahahaha....(skrattar ondskefullt som en Bondskurk och klappar min vita mus. Förlåt, katt. Fast hon är inte vit. Hur gör jag nu? Startar en tråd? Hjäääääälp!) Fade away and radiate...
    du har inget annat val... och så länkar du här.
    stryk mig medhårs
  • Fröken Sophia

Gomorron girlies (!), katter och annat löst folk (läs möss).

Siamusen - det var menat som "planerar" barn. Faen va sjukt det är när en 13-åring säger sig verkligen vilja ha barn. När jag var 13 så ville jag först och främst ha en pojkvän...nåja det dröjde 5 år till då, men vi kan inte alla vara snabba!!

Mississell *nickar belåtet* visst ÄR vi duktiga i den här tråden, tar bara upp det viktigaste och dravlar inte runt en massa så att man helt tappar bort sig som i allvalig-tråden

• Fröken Sophia

IdaBusan ska det vara inte Siamusen - hon är ju aldrig här längre!!

• KatastrofKatt

jag är inte heller här. jag är för tuff, helt enkelt.

stryk mig medhårs
  • Fröken Sophia

KatKatt - nee inte är du för tuff, du är ju en mjuk och fluffig kisse *kliar mellan öronen*

• helenagbg

*dukar upp med lite morgonfika*
    tackar för inbjudan.

*puff*

En dumbom finner alltid en ännu dummare som beundrar honom.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!