• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • helenagbg

sofia. hmmm bäst i världen har vi samma man?

En dumbom finner alltid en ännu dummare som beundrar honom.
  • Fröken Sophia

helenagbg *blir skräckslagen* heter han Ulf?? Är han 45 år?? Har han en son som heter André?? Ska han cykla Vätternrundan i år?? Är det han? Va, va, va?? *snyftar* fyeee faaaen...trodde att jag skulle få ha honom för mig själv...

• Dävvil

*garvar* Jag får väl börja öva, men har ingen mjölk är BIM -12, när kommer mjölken normalt??? Är jag en dålig mamma? Buuhuuu *gråt å skrik*

• helenagbg

sofia: nej han skall inte cykla Vätternrundan i år så det e visst inte samma man.

Dävvil. Mjölken borde ha kommit. Du kan göra som jag. Redan innan jag var gravid stimmulerade jag brösten varje dag med tre timmars mellanrum (handpump) det underlättade när jag väl fick barn. Min man upplevde det som bra att han kunde hjälpa till så att jag vande mig vid sugtekniken.

• Dävvil

helenagbg- Tack för tipset! Min sambo ställer nog gärna upp. Ska införskaffa handpump också. *känner mig redan bättre*

• Fröken Sophia

helenagbg och Dävvil - visst är det underbart att våra män så gärna ställer upp på det där med att vänja oss vid sugtekniken, man behöver ju bara lägga sig på rygg i sängen så är de där och ska hjälpa till. Min började lååångt innan jag blev med barn, tycker jag var fantastiskt omtänksamt av honom!

• Fröken Sophia

*pustar ut förresten* nej då var det väl inte samma man dådå...

• helenagbg

sofia det värsta är att min man säger att jag måste öva upp min sugteknik på honom oxå Skall jag gå med på detta?

• Fröken Sophia

helenagbg - skojar du eller - det måste jag på min med...men han verkar så lycklig över det så då finns det väl ingen anledning att vägra, va?!

• Dävvil

helenagbg- Nej absolut inte! Usch, va hemskt. Anmäl å lämna honom. *styrkekramar*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!