• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Ja å de fina glitterstjärnorna jag målade på partyt vi hade. Önskar jag hade någon svansföring överhuvudtaget.

• Fröken Sophia

jo det förekom de som var trötta på sånt'...fast det var väl kanske inte direkt riktat mot mig...det får jag väl erkänna...

Airy fairy skrev 2007-04-25 21:38:00 följande:

Sofia,Naeee. Sa dom det?!
  • Airy fairy

Pa tal om OT. Vad hande med TS i denna traden.....?

• Mississell
    Airy fairy skrev 2007-04-25 21:50:09 följande:
    Pa tal om OT. Vad hande med TS i denna traden.....?
    Har funderat på samma sak...
    Saker att oroa dig för: Solen kan slockna. Gör den inte det får du hudcancer.
  • Dävvil

*viskar* tänk om hon råkade ut för samma sak som etanol?

• Mississell
    Dävvil skrev 2007-04-25 21:57:05 följande:
    *viskar* tänk om hon råkade ut för samma sak som etanol?
    Eller tänk om....nä...kan det....kan hon ha det där som en del kallar "ett liv utanför FL? Vad det nu är?
    Saker att oroa dig för: Solen kan slockna. Gör den inte det får du hudcancer.
  • Airy fairy

Dävvil

*viskar oroligt tillbaka* Vad hande med etanol?

• Dävvil

*viskar* hennes man förbjöd henne att hänga här med oss. Hon lever nu vidare i våra hjärtan och har ett riktigt liv, IRL. Vi ser henne ibland, som en vålnad som oroligt hemsöker våra trådar.

Missi- orkar inte ge mig in i den tråden. Blir så mycket krigande. Tror inte på förbud, folk får alltid tag i sin grej, svälter sig till döds om de verkligen vill.

• Pneu

Airy - javisst, jag har varit ute och luftat cariboun (jag valde att döpa den till det, inspirerad av... Dävvil? Nån var det i alla fall), mest för att se till att allt är okej innan renbäbisen kommer. Imorgon ska jag sy en amningskudde med rudolfmönster och små mjuka horn att mysa med.

Dagens femtiosidorstråd:
    "Ni som har renkalvar, hjälpte färdknäppen, ananas eller trappor?"

• KatastrofKatt

*står i dörröppningen och gnäller*
    jaså, är det hääär ni är?

stryk mig medhårs
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!