• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Missi- fast å andra sidan, ibland tycker jag det känns onödigt att va född alls.

Airy- Tänk att födas som kackerlacka, en av de arter som förutspås kunna överleva kärnvapenkrig och har en enorm överlevnads- och anpassningsförmåga MEN vara hatad av alla... Blä

• Airy fairy

Daavil - Ja fy! Och sa forsoker alla stampa pa en med...(fast kanske inte efter karnvapenbomben da).

• Airy fairy

bra jobbat allihopa!

Da har vi konstaterat att det kanske ar battre att behova ha konsneutrala klader an att bli fodd som en kackerlacka....

• Mississell
    Airy fairy skrev 2007-04-26 15:13:48 följande:
    bra jobbat allihopa!Da har vi konstaterat att det kanske ar battre att behova ha konsneutrala klader an att bli fodd som en kackerlacka....
    Och nu över till något helt annat....vad?
    Saker att oroa dig för: Solen kan slockna. Gör den inte det får du hudcancer.
  • Mississell
    Dävvil skrev 2007-04-26 15:41:24 följande:
    Glass, vilken är godast?
    After eight. Vet inte vilken tillverkare, men jäklar vad god den är....
    Saker att oroa dig för: Solen kan slockna. Gör den inte det får du hudcancer.
  • Airy fairy

Tip Top!!! eller nogger (finns den kvar foresten?)

• Dävvil

Airy- tror nogger finns kvar.

Själv kan jag inte välja... Så jag tar alla utom de äckliga! Hehehehe

• Sarius

Nogger?  Nogger!?  NOGGER!?!?!?!?! Är ni inte kloka?

Det är inte PK att äta nogger!
    Fattar ni ingenting eller?
    Bojkotta för h*lvete!!!

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Dävvil

PK står i detta fall för politiskt korrekt och inte PrivatKnullare, misstänker jag? *tittar mig omkring för att se om jag är den ende som, ja det var jag visst*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!