• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Airy fairy

Stackars, stackars Etanol.....

och vad hande men gamla hederliga FL? Varfor sa ingen "DUMPA HONOM!!!!

Tittade in i fett och sockerkaks-traden och vad hander da? Snubblar over Katkat

• KatastrofKatt

den där jävla KatKat är fan ta mig överallt. har de inte fått henne kickad från FL än?

stryk mig medhårs
  • Pneu

"Hjälp, jag är säker på att världen kommer att gå under, då ultrafeministerna har drivit igenom könsneutrala kläder åt alla barn, så de blir homosexuella och inte kan föröka sig (för jag är naturligtvis emot att homosexuella skaffar barn)!"

• Dävvil

Hjälp jag tror jag är homosexuell kille i en heterosexuell kvinnas kropp. Jag lurar ju min man dagligen.

• KatastrofKatt
    Dävvil skrev 2007-04-26 12:49:46 följande:
    Hjälp jag tror jag är homosexuell kille i en heterosexuell kvinnas kropp. Jag lurar ju min man dagligen.
    precis så har jag alltid känt. vad skönt att det finns fler av oss.
    stryk mig medhårs
  • Mississell

Apropå det läste jag om en tjej som bytte kön och blev bög.
    Eller om det var en kille som bytte kön och blev lesbisk?
    Hursomhelst verkar det lite onödigt....

Saker att oroa dig för: Solen kan slockna. Gör den inte det får du hudcancer.
  • Dävvil

Missi- Tja, nja men om man känner sig som en tjej (fast är född kille) och gillar tjejer, då är det väl inte onödigt? Fast helt klart enklare är det väl att vara född i det kön man känner sig som.

• Mississell
    Dävvil skrev 2007-04-26 14:40:39 följande:
    Missi- Tja, nja men om man känner sig som en tjej (fast är född kille) och gillar tjejer, då är det väl inte onödigt? Fast helt klart enklare är det väl att vara född i det kön man känner sig som.
    Jodå, jag förstår ju varför egentligen. Just då, när jag läste det, tedde det sig så dumt bara.
    Men det är klart att det måste vara fruktansvärt att känna det som att man är i "fel kropp".
    Saker att oroa dig för: Solen kan slockna. Gör den inte det får du hudcancer.
  • Airy fairy

Mississell,

Ja precis! Det ar ju fruktansvart att vara fast i fel kropp. Tank att fastna i en kattkropp, hundkropp eller ha lojliga vingar och glida runt pa en bubbla :-O

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!