• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Okej, ja då kunde du ju ändå förklara. Först trodde jag du skickade bara typ; Hej det är slut.

• Fröken Sophia

nääääeee, så himla taskig var jag inte...men det var ju ändå ganska fegt gjort...

sen har jag gjort slut genom att ignorera en person fullständigt..inte heller så snällt.

Jag kanske inte är så snäll som jag tror att jag är...*pillar på hornen*

Dävvil skrev 2007-05-02 10:27:29 följande:
    Okej, ja då kunde du ju ändå förklara. Först trodde jag du skickade bara typ; Hej det är slut.
  • Pneu

Sofia - jag har gjort slut via icq en gång, så jag är värre *skäms inte längre*

• Fröken Sophia

Pneu - ok via msn då?

*ska vara värst*

• Dävvil

Jag har struntat i att göra slut med en del. Undrar om vi fortfarande är ihop då? Undrar vad min sambo skulle säga om de dök upp. Hihi

• Pneu

Sofia - nä, du kan få vara värst, jag har inte så många ex att jag har nån chans att tävla. Fast jag har skrivit ett sms med texten "Lägg pengarna du är skyldig mig i brevlådan och försvinn för evigt ur min åsyn". Och det gjorde han. Nr 3 planerar jag att aldrig göra slut med, varken digitalt eller analogt.

• Fröken Sophia

*asg*

det finns en viss risk att du har ett helt harem av pojkvänner som bara väntar på en signal från dig...stackars killar alltså!

Dävvil skrev 2007-05-02 11:11:02 följande:
    Jag har struntat i att göra slut med en del. Undrar om vi fortfarande är ihop då? Undrar vad min sambo skulle säga om de dök upp. Hihi
  • Fröken Sophia

näääeeee jag har inte heller tänkt göra slut med nr hmmm *tänker och räknar* 5 (alltså många andra har varit mer "multidejter" än pojkvänner)

Pneu skrev 2007-05-02 11:12:29 följande:
    Sofia - nä, du kan få vara värst, jag har inte så många ex att jag har nån chans att tävla. Fast jag har skrivit ett sms med texten "Lägg pengarna du är skyldig mig i brevlådan och försvinn för evigt ur min åsyn". Och det gjorde han. Nr 3 planerar jag att aldrig göra slut med, varken digitalt eller analogt.
  • Dävvil

Hoppas de fattat nu då. Har ju ändå vart ihop med sambon i snart 4 år.

Pneu- hehe bra du fick fiolerna

• Pneu

Dävvil - javisst, 249 kr i enkronor och femtioöringar låg löst i brevlådan en morgon. Moget. Men jag hade parkerings- och godisautomatpengar ett bra tag efter det.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!