• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Grattis Katten! Trodde att ett skulle dimpa ner efter ovan länk, men icke! (kanske kommer under dagen dådå...)

När dööööör den här tråden egentligen?!

• Momsie

Jag har inte varit här så länge men rätt snabbt märkte jag att tonen här är annorlunda än på andra föräldraforum, misstron är större och kommentarerna väldigt hånfulla.

Så för mig blir det nog mer ironiska syrliga kommentarer som känns klassiska, typ "ja, mkt ska man höra" och "men vad intressant!"...

• Dävvil

Momsie- Det finns andra föräldraforum??? *en ny värld öppnas* Ja här verkar det ha samlats en ovanligt stor mängd perfekta tyckare.

• Momsie

Haha, ja det känns faktiskt som om de flesta FL-are inte vet det ; )
    Tykcer det är ovanligt svårt ATT tycka ngt här, för de flesta skriver bara "det tror jag inte på och jag gör som jag vill!"

Men varför frågar man då? ; )

Dävvil skrev 2007-05-03 11:09:23 följande:
    Momsie- Det finns andra föräldraforum??? *en ny värld öppnas* Ja här verkar det ha samlats en ovanligt stor mängd perfekta tyckare.
  • Fröken Sophia

För att alla TS:are förväntar sig att de som skriver inlägg alltid ska hålla med dem, alltid komma med uppmuntrande kommentarer och aldrig någonsin vara OT.

Momsie skrev 2007-05-03 11:57:06 följande:
    Haha, ja det känns faktiskt som om de flesta FL-are inte vet det ; )Tykcer det är ovanligt svårt ATT tycka ngt här, för de flesta skriver bara "det tror jag inte på och jag gör som jag vill!"Men varför frågar man då? ; )
  • Dävvil

Åh... jag har hamnat fel, för jag OT:ar alla trådar, tycker som jag vill, oavsett ts i tyckartrådarna å deras muppiga anhang. (färgglatt mail kanske?)

• Skitunge79

Jaså, fler som tycker som mig... Det mesta verkar vara väldigt känsligt här på FL och försöker därför att inte säga min mening för mycket för då kommer de färgglada mailen verkar det som.

• Fröken Sophia

*viskar*

ohh nej säg absolut inte vad du tycker...då blir det en regnbåga i inboxen!

Man ska INTE tala EMOT TS, fatta det!!!

Skitunge79 skrev 2007-05-03 12:58:38 följande:
    Jaså, fler som tycker som mig... Det mesta verkar vara väldigt känsligt här på FL och försöker därför att inte säga min mening för mycket för då kommer de färgglada mailen verkar det som.
  • Momsie

Haha, ja så måste du ju naturligtvis vara! : )
    Fr.o.m. nu ska jag BARA skriva egna inlägg som bara jag får svara på!! ; )

Sofia7912 skrev 2007-05-03 12:29:33 följande:
    För att alla TS:are förväntar sig att de som skriver inlägg alltid ska hålla med dem, alltid komma med uppmuntrande kommentarer och aldrig någonsin vara OT.
  • Skitunge79

Sofia: Kollade den inklistrade tråden-OMG!!! . Nej inte lönt att blanda sig in i den diskussionen, då blir det en ny färg i regnbågen...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!