• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Tisseltott

Bekali: Grattis till graviditeten!!!

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 02:46:15 följande:
    jooo... jag var på toa nyss... nu ska jag vara lite intim.... men när jag torkade mej så kom d sånt gult sekret... och lite blod, är jag grvid då eller är de mensen tror ni?
    Du är nog gravid, säkerligen i 5 månaden också, då brukar man få sånt
    Screw you guys, I'm going home
  • mamma till 2

Cancer??? Åhh nej! Tror du dom tar händerna , brösten och min ena lunga då! Hur ska jag då se snygg ut i min nya tröja som jag köpte idag??

• Bekali

ooohhh noooo jag vill inte... jag har ju redan 4 de får räcka... shit vad ska jag göra nu då.... jag som trodde att vi skyddat oss tillräckligt men tydligen inte....

• eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 02:48:13 följande:
    Bekali skrev 2007-02-01 02:46:15 följande: jooo... jag var på toa nyss... nu ska jag vara lite intim.... men när jag torkade mej så kom d sånt gult sekret... och lite blod, är jag grvid då eller är de mensen tror ni? Du är nog gravid, säkerligen i 5 månaden också, då brukar man få sånt Screw you guys, I'm going home
    Eller i 9:e... Grattis!! *håller tummarna att allt går bra*
  • mamma till 2

Bekali skrev 2007-02-01 02:46:15 följande:
    jooo... jag var på toa nyss... nu ska jag vara lite intim.... men när jag torkade mej så kom d sånt gult sekret... och lite blod, är jag grvid då eller är de mensen tror ni?

Tror du väntar femlingar!! Grattis!!

• eisa
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 02:49:21 följande:
    Cancer??? Åhh nej! Tror du dom tar händerna , brösten och min ena lunga då! Hur ska jag då se snygg ut i min nya tröja som jag köpte idag??
    men hallå utvecklingen har gått framåt det räcker liksom om dom kapar benet från knät och nedåt + 78 cellgiftsbehandlingar, det är lugnt!!! Slappna aaaaaaaav!
  • Göteborgsbruden

Jag råka köra upp en gurka i f*ttan innan o nu har den fasnat där! Hur ska jag göra nu, borde jag åka till sjukhuset lr glider den ut av sej själv?

Screw you guys, I'm going home
  • eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 02:51:06 följande:
    Jag råka köra upp en gurka i f*ttan innan o nu har den fasnat där! Hur ska jag göra nu, borde jag åka till sjukhuset lr glider den ut av sej själv? Screw you guys, I'm going home
    Trollvarning!!!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!