• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 02:49:21 följande:
    Cancer??? Åhh nej! Tror du dom tar händerna , brösten och min ena lunga då! Hur ska jag då se snygg ut i min nya tröja som jag köpte idag??
    Du är nog ett lost cause, tyvärr.. du kan alltid sälja dina kläder på tradra o få lite pengar
    Screw you guys, I'm going home
  • mamma till 2

Princess85 : Hosta jättemycket så kan den komma ut den vägen! *håller tummarna*

• eisa

Min pojkvän vill ha analsex, men jag tycker det gör ont. Ska jag gå med på det?

• Bekali

haha så där brukar jag med göra, typiskt nybörjare o inte anv glidmedel... jag gjorde de misstaget med första gången *ler*

• Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 02:51:43 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-01 02:51:06 följande: Jag råka köra upp en gurka i f*ttan innan o nu har den fasnat där! Hur ska jag göra nu, borde jag åka till sjukhuset lr glider den ut av sej själv? Screw you guys, I'm going homeTrollvarning!!!
    Neeej, jag har faktiskt gjort det o den vill inte åka ut! Min sambo har en apelsin i röven som han inte får ut, inte ens när han klämmer till. 
  • Bekali

haha så där brukar jag med göra, typiskt nybörjare o inte anv glidmedel... jag gjorde de misstaget med första gången *ler*

**anv gurka alltså**

• Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 02:52:50 följande:
    Min pojkvän vill ha analsex, men jag tycker det gör ont. Ska jag gå med på det?
    det är bara att bita ihop!
  • Göteborgsbruden
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 02:52:30 följande:
    Princess85 : Hosta jättemycket så kan den komma ut den vägen! *håller tummarna*
    Ohh vilken bra ide ska genast testa. Vad ska man med läkare till när man har FL
  • mamma till 2

Eisa: Lämna honom nu!!! Han är nog bög!

• eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 02:53:23 följande:
    eisa skrev 2007-02-01 02:51:43 följande: Princess85 skrev 2007-02-01 02:51:06 följande: Jag råka köra upp en gurka i f*ttan innan o nu har den fasnat där! Hur ska jag göra nu, borde jag åka till sjukhuset lr glider den ut av sej själv? Screw you guys, I'm going homeTrollvarning!!! Neeej, jag har faktiskt gjort det o den vill inte åka ut! Min sambo har en apelsin i röven som han inte får ut, inte ens när han klämmer till.  Screw you guys, I'm going home
    Okej ni borde nog åka in... det kan vara cancer
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!