• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Bekali

eisa: analsex gör bara ont första gångerna.... sen är d helt okej och du är aldrig mer hård i magen de liksom glider ut jätte lätt... bara fördelar ju =)

så självklart ska du gå med på det, killar tänder lite på o få göra lite förbjudna saker med en oxå...

• eisa
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 02:55:31 följande:
    Eisa: Lämna honom nu!!! Han är nog bög!
    Tror du? *gråter*
  • Bekali

ehh ingen fara cancer smittar inte så de är lugnt med 6 då ju =)

• eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 02:56:29 följande:
    Jaså cancer, fan också, hur blir det då med sexet? Screw you guys, I'm going home
    ett förhållande innehåller så mycket mer än bara sex! Ni kan prata, kolla på Tv, mata änder... ja vad som helst *styrkekramar*
  • Bekali

ja eller så kan man gå ut o samla på svanar , de såg jag i aftonbladet idag att det var en ny innegrej o samla på

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 02:58:24 följande:
    ehh ingen fara cancer smittar inte så de är lugnt med 6 då ju =)
    va bra, lite svårt dock med gurkan i vägen, får inte ut den hur jag än gör o nu har en morot fastnat där med som jag försökte pilla ut gurkan med.
    Screw you guys, I'm going home
  • mamma till 2

Men jag har hört att cancer kan botas om man äter 8½ råa ägg om dagen med sirap på! Testa det i en vecka så blir det nog bra!

• eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 03:00:10 följande:
    Bekali skrev 2007-02-01 02:58:24 följande: ehh ingen fara cancer smittar inte så de är lugnt med 6 då ju =) va bra, lite svårt dock med gurkan i vägen, får inte ut den hur jag än gör o nu har en morot fastnat där med som jag försökte pilla ut gurkan med. Screw you guys, I'm going home
    morot i slidan leder nästan alltid till cancer, men ta det lugnt.
  • Bekali

inget glidmedel på den heller... jag sa ju att du skulle anv glidmedel att det är lättare o få ut grejjerna sen då ju....

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!