• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 13:23:33 följande:
    oooh, vad jag blir avis... jag har ägglossnng nu o jag vill gravid... och vad händer?! jo gubben är på tjänsteresa så tyyyyypiskt, ju!
    Då är det ju om om du är otrogen, jag menar, ni vll ju bli gravida
    Screw you guys, I'm going home
  • Lady1nblack

"Hjälp! Är det farligt att få orgasm? Jag har hört att orgasm framkallar värkar, jag är i v9 och har regelbundna orgasmer, borde jag vara orolig för att få värkar för tidigt??"

Läste även den i en tråd för bara någon dag sen..

• Fidelis ad urnam

Hur kan du vara FÖR abort?!??!
    Hur kan du vara EMOT abort?!??!
    Hur kan man inte tycka NÅGONTING om abort?!??!

Abort abort abort abort abort abort abort!!!!!

• Bekali

Princess85 : om ungen får rött hår... stackars dej, du skulle valt en annan pappa då kanske =)

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 13:25:38 följande:
    Princess85 : om ungen får rött hår... stackars dej, du skulle valt en annan pappa då kanske =)
    Ja va fan tänkte jag på! Nu är det ju försent, ligger ju här o krystar

• Göteborgsbruden
    Jennie med ie skrev 2007-02-01 13:26:56 följande:
    "Vi kommer aldrig att tycka lika så det finns ingen anledning att diskutera" ~ jenniesblogg.bloggspace.se ~
    Hmm varför startar man en tråd om man inte vill diskutera, detta är dessutom en vanlig kommentar, topp 10 typ!
  • Bekali

Lady1nblack

"Hjälp! Är det farligt att få orgasm? Jag har hört att orgasm framkallar värkar, jag är i v9 och har regelbundna orgasmer, borde jag vara orolig för att få värkar för tidigt??"

Läste även den i en tråd för bara någon dag sen..

Mmm... du bör nog under 9 månader framåt avstå helt från att få orgasmer, kan vara rent av skadligt för barnet, tänk sen i slutet av grav då får ju bebin dicken i skallen hur mysigt kan inte de då vara ?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!