• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • idiblon

"Hur mycket tror ni jag väger?"

Ts myser av att så många snälla gissar på 10-15 kg mindre än vad hon verkligen väger. Någon drar till med 2-3 kg mer än vad hon faktiskt väger, och ts frågar "Ser jag verkligen sååå tjock ut?" Vadå? Om 2-3 kg mer än du väger är "sååå tjock", då vet du väl att du är tjock?

• Fidelis ad urnam

Jag har 200 000:- i kreditskulder på Ellos, hemtex, Josefssons, GE moneybank!!!
    Ingen bank låter mig ta lån för att betala av dessa då jag har MASSA betalningsanmärkningar!
    VAD SKA JAG GÖRA?!

Anonym1: Mäh, sluta gnälla för fan! Snacka I-landsproblem!

Anonym2: Anmäl dig till lyxfällan!

Anonym3: Ta lån på finaxtelefonlån! Låna 200 000:- och betala av dina nuvarande skulder!

Anonym4: FAN ASSÅ! Bankerna är så dumma i huvudet! Spelar roll liksom om du har betalningsanmärkningar! De måste idka välgörenhet liksom!

• Lady1nblack

"min mamma rökte och drack vin när hon var gravid, och jag föddes fullt frisk, så ett glas vin kan väl inte skada? inte heller cigg, jag röker ju de svagaste"
    *lol*

• Göteborgsbruden
    CowboyGirl skrev 2007-02-01 13:13:47 följande:
    Jag är på BIM -6, alla mina "Billiga Tester" visar minus. Tror ni det går bättre med CB? De borde väl visa rätt?!
    Jomen visst borde cb visa plus
    Screw you guys, I'm going home
  • CowboyGirl

Ett inlägg med fråga lagd kl. 13:57

14:02
    Puff

14:09
    Puffeli puff

14:21
    Puff igen...

14:35
    ingen gillar mig, ingen vill svara... Buhäääää

• Göteborgsbruden
    Gäspan skrev 2007-02-01 13:15:13 följande:
    Min unge trillade just ner från taket och ligger blödande på gården - vad ska jag göra?
    Låt ungen sova ruset av sej så blir det bra
  • Bekali

hur mycket tjänar ni på en månad och hur mycket har ni kvar när mat o räkningar e betalda

• Göteborgsbruden
    CowboyGirl skrev 2007-02-01 13:17:30 följande:
    Ett inlägg med fråga lagd kl. 13:5714:02Puff14:09Puffeli puff14:21Puff igen...14:35ingen gillar mig, ingen vill svara... Buhäääää
    14.36 Hjälper dej att puffa
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!