• Marie30

Mitt barn kan inte...

Här på FL är vi duktiga på att fokusera på de "tidiga" barnen. Sitter vid 4 mån, går vid 7, talar rent vid 1.5 år o s v. Absolut inget fel i det, men det är ju också lite roligt att höra vad de INTE kan.

Min son säger, trots sina drygt 14 månader, inte "mamma". Dock har han sagt ett tydligt "ägg" (han är äggallergiker...)

• Svar på tråden Mitt barn kan inte...
  • 2006ängel

Vår dotter är 10 månader och kan INTE gå ;)

• star1978

Mina döttrar klappar inte i händerna dom är 11månader snart

• Mar ia

Min son har inte sagt ett endaste ord mer än mamama, nanana, gocka och sånna ljud. Han är snart 13 månader.

Jag älskar min lilla Teo
  • jela1982

min dotter är 10 mån hon kryper inte och hon har ingen tand men kan dock säga några ord som mamma titta mäe baba(pappa) och nänä

• Palomis

Min lilla tjej är 9,5 månader. Hon kan inte vända från rygg till mage, hon kryper inte, ålar eller hasar inte, har inga tänder, klappar inte händerna... Trots ihärdigt tränande från mammas sida !

Å andra sidan är hon superduktig på att somna själv på kvällarna, hon säger tydligt "mamma" och "titta", hon håller fram nappen om man frågar "var är nappen?", hon äter jätteduktigt och är allmänt söt och go!

• Pusselbiten86

Vår son är 8 ½ Månad.. o kryper INTE... Men han å¨lar sig framåt... Han kan resa sig mot stöd och stå själv ett litet tag.. men han äter INTE burkmat

♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Syskon Beräknas 16 Juli 2007 ~~*
  • soffan82

Min alva Äter INTE flaska och hon Hatar burk mat alva är 6 månader

• ankizen

min 6 månaders kan inte sitta å inte åla. men han är underbar för det! :)

• ebben

min 2½åring pratar INTE rent! väldigt otydligt.......
    (fast han gick ju obehindrat vid 8 mån !)

• josefsmamma

min 19-månaders son kan inte prata!
    han har till och med slutat säfa mamma och pappa!

Svar på tråden Mitt barn kan inte...