• Marie30

Mitt barn kan inte...

Här på FL är vi duktiga på att fokusera på de "tidiga" barnen. Sitter vid 4 mån, går vid 7, talar rent vid 1.5 år o s v. Absolut inget fel i det, men det är ju också lite roligt att höra vad de INTE kan.

Min son säger, trots sina drygt 14 månader, inte "mamma". Dock har han sagt ett tydligt "ägg" (han är äggallergiker...)

• Svar på tråden Mitt barn kan inte...
  • jojja

Mitt barn på snart 2 går inte på pottan utan bajsar i blöjan! Det ni!

• pellepluttskrutt

min 9 månaders sitter inte..

• ebben

jojja-usch då!! en RIKTIG katastrof alltså?

(obs skoj,så ingen missuppfattar!)

• soffan82

och hon sitter INTE heller d glömde ja Skrattande

• Thezz mamma till två

Min son kan inte klappa händerna 13 månader.

ღ 25/1-06 Matteus & Tilde BF 17/4-07 ღ
  • jojja
    ebben skrev 2007-02-09 10:47:42 följande:
    jojja-usch då!! en RIKTIG katastrof alltså? (obs skoj,så ingen missuppfattar!)
    SKitdåligt

Dottern på snart 4 har svårt för S och R. Och så skriver hon inte långa brev som grannbarnet som är lika gammalt. Vojne vojne...
  • Ninni 17 Maj

Min son som är 9 månader kan inte krypa, inte säga mer än papapa, vavava, bababa.. Vill inte sitta, hatar bilstol, men jag älskar honom...=)

• Eliama

Min dotter på 9,5 mån kan inte krypa, ställer sig inte själv mot möbler och vägrar äta annat än bröstmjölk. Hon är inte blöjfri och kan inte läsa eller skriva.

• jojja

Siania--> Va? Kan hon inte lsäa och skriva? *chockad*
    Hmm. Har du funderat på att kontakta någon?

• Eliama

jojja: Ja, jag måste erkänna att jag är bekymrad. Funderar på om hon lider av dyslexi men tänkte ge henne en chans och vänta tills hon är 10 månader. Kan hon inte läsa och skriva då får BVC skicka en remiss till någon expert på läs- och skrivsvårigheter.

Svar på tråden Mitt barn kan inte...