• Marie30

Mitt barn kan inte...

Här på FL är vi duktiga på att fokusera på de "tidiga" barnen. Sitter vid 4 mån, går vid 7, talar rent vid 1.5 år o s v. Absolut inget fel i det, men det är ju också lite roligt att höra vad de INTE kan.

Min son säger, trots sina drygt 14 månader, inte "mamma". Dock har han sagt ett tydligt "ägg" (han är äggallergiker...)

• Svar på tråden Mitt barn kan inte...
  • SMALLER

Min son är 7 månader och kan inte sitta ordentligt själv utan jag måste sitta med nere på golvet.
    Han sover inte heller hela natten utan vaknar varannan timme och vill snutta välling.

• Karlstadtös

Min son kan tydligen inte tända golvlampan själv längre (enligt honom själv)

• lia76

Vet inte om det är sent... men enligt BVC ska de kunna vända sej runt 5 månader.
    Stella blev 5 månader den 23 februari och hon kan inte vända sej från rygg->mage
    Men det kommer nog antar jag.
    Hon försöker iallafall och hon är väldigt nära att tippa över
    mage->rygg kan hon iallafall

Kram Lia, stolt mamma den 23/9 till en liten Stella
  • hidden angel

mitt barn kan inte gå till pappa när hon e ledsen, då vägrar hon allt utom mamma

• Ninni 17 Maj

Min guldklimp är 10 månader och kan inte säga något annat än mamama eller papapa eller bababa! Han kan inte gå, inte sova en hel natt. Kan inte sitta still, inte peka, inte vinka.. men han kan pussas..

• veronicaermanbriks

Min äldsta son kunde inte krypa förrän han lärt sig gå (13 månader) klå den ni

I´m not a bitch, I´m THE bitch and I´m Mrs Bitch to you!
  • veronicaermanbriks

Min yngsta son kan inte sätta sig själv (orkar väl inte antar jag) och han är sju månader. Problemet är bara att han kan ställa sig (från sittandes) så jag börjar fasa för den kommande stormen...varför kunde han inte följa sin storebrors fotspår???

I´m not a bitch, I´m THE bitch and I´m Mrs Bitch to you!
  • Splach

min dotter kan inte säga mamma eller pappa och hon är 19månader

• HeddaBigBum

Min dotter 8½ vägrar all mat. Bara boppe.
    Hon har aldrig sovit en hel natt.
    Hon fattar inte hur man äter ur en nappflaska.
    Fattar inte hur man suger på en napp.

• Buttelina

måste berätta..
    min systerdotter kunde inte säga älska när hon var liten, så när hon sa jag älskar dig så sa hon istället "jag äcklar dig" hehe lite skoj...

Svar på tråden Mitt barn kan inte...